Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΚουλέτσης, Δημήτριος
dc.contributor.otherKouletsis, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-17
dc.date.accessioned2015-07-17T10:54:55Z
dc.date.available2015-07-17T10:54:55Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-07-17
dc.identifier.otherMBA/2015/00303el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1937
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που έχει να κάνει με την παροχή κοινωνικού έργου. Κοινωνικό έργο παρέχουν όλοι οι στρατοί του κόσμου. Οι μη επικερδείς οργανισμοί εφαρμόζουν διάφορες τακτικές που αποσκοπούν στην προβολή του έργου τους και παράλληλα οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν τακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ). Οι πολίτες επιζητούν περαιτέρω εμπλοκή των ΕΔ στο κοινωνικό έργο. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τις πλέον προβαλλόμενες από τα ΜΜΕ κοινωνικές δράσεις. Το μάρκετινγκ ως επιστήμη απουσιάζει από αυτό που λέγεται παροχή κοινωνικού έργου από τις ΕΔ. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις δυνατότητες εφαρμογής των βασικών στρατηγικών – πρακτικών του μάρκετινγκ στην παροχή του κοινωνικού έργου από τις ΕΔ. Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί περιλαμβάνει, την περιγραφή της τρέχουσας κατάστασης βασισμένη σε δευτερογενή δεδομένα, ως προς το εν ειρήνη κοινωνικό έργο των ΕΔ, τη διεξαγωγή έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου για συλλογή πρωτογενών πληρο-φοριών ως προς τη γνώση των πολιτών για το προαναφερθέν έργο, και τέλος τη χρήση των θεωριών μάρκετινγκ για την εφαρμογή τους στην οργάνωση και προβολή του κοινωνικού έργου των ΕΔ. Η έρευνα και η προσέγγιση της κοινωνικής προσφοράς των ΕΔ μέσω του μάρκετινγκ, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βελτιστοποίηση του παρεχομένου κοινωνικού έργου και στην προβολή του, δημιουργώντας παράλληλα μια νέα μορφή μάρκετινγκ κρατικών υπηρεσιών. Οι ΕΔ θα πρέπει να οργανώσουν κατάλληλη διεύθυνση με σωστή δομή, η οποία θα χειρίζεται τα θέματα κοινωνικής προσφοράς. Οι έρευνες θα πρέπει να είναι ο φάρος των στρατηγικών – τακτικών του μάρκετινγκ. Το προσωπικό θα πρέπει να κινητροποιηθεί και να εκπαιδευτεί κατάλληλα. Θα πρέπει να αναζητούνται συνεργασίες με άλλους οργανισμούς, να ενεργοποιηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να αναζητηθεί το κατάλληλο μίγμα προώ-θησης και να αφομοιωθούν πρακτικές ΕΚΕ. Τέλος, η παρούσα εργασία θα πρέπει να αποτε-λέσει τη βάση για περαιτέρω επιστημονική διερεύνηση των εφαρμογών του μάρκετινγκ στο κοινωνικό έργο των ΕΔ.el_GR
dc.format.extent92 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνη --Ένοπλες δυνάμειςel_GR
dc.subjectCorporate social responsibility -- Armed forcesel_GR
dc.titleΕφαρμογές του μάρκετινγκ στη σχεδίαση, εκτέλεση και προβολή του εν ειρήνη κοινωνικού έργου των Ενόπλων Δυνάμεωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Armed Forces (AF) play a major role that has to do with the provision of social work. Each and every army provides social work in a variety of forms. Non-profitable organizations apply different tactics- so as to promote their work. Furthermore, enterprises follow the policy of corporate social responsibility (CSR). Greek citizens lay their trust in the AF, while they seek for further interaction in social work. The AF social work contribution is sometimes sufficiently publicized by the Mass Media, while in other cases it is completely ignored and unknown due to its limited promotion. Marketing as a science is non-existent in the AF as far as social work and welfare are concerned. The aim of the current thesis is to scrutinize how the basic marketing strategy – prac-tices may apply to the AF social work. The thesis methodology consists of the description based on secondary data of the current situation concerning the peace time social work of AF, a questionnaire survey for new data collection on Greek citizen’s social work knowledge and finally the marketing ap-plications in organizing and promoting the AF social work. The research and the whole approach of the AF social work through marketing, may improve significantly the social work itself as well as its promotion, introducing a new type of state services marketing. The Greek AF have to establish a new directorate with an appropriate structure that will deal with the social work mission. The suitable researches will lead the marketing strate-gy and tactics. The personnel involved with the process has to be always motivated and well trained. Cooperation with other organizations has to be welcomed while at the same time so-cial media use is necessary. Furthermore the promotional mix and CSR policy are needed. In conclusion, this thesis may become the basis for further scientific research on AF social work marketing applications.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record