Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Παναγιώτης
dc.contributor.otherPanagiotou, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-15
dc.date.accessioned2015-07-15T11:24:33Z
dc.date.available2015-07-15T11:24:33Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-07-15
dc.identifier.otherMBA/2015/00296el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1918
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συμπεριφορά καταναλωτή, ως αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ, μελετά τους τρόπους με τους οποίους τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανώσεις επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν εμπειρίες, ιδέες, και υπηρεσίες με στόχο να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των συμμετεχόντων σε σχέση με προϊόντα ταχείας κατανάλωσης, αλλά και για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με σκοπό να διαπιστώσει το κατά πόσον οι συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν μέσα στα πλαίσια της κρίσης, και ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρέασαν αυτή την αλλαγή. Η μελέτη έκανε χρήση ποσοτικής μεθόδου έρευνας, με 100 συμμετέχοντες οι οποίοι απάντησαν σε δομημένο ερωτηματολόγιο, ανοιχτών και κλειστών απαντήσεων. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι premium μάρκες ως αποτέλεσμα της ύφεσης. Ως αποτέλεσμα των δυσμενών οικονομικών συνθηκών, οι μάρκες αυτές είναι πιθανόν να διαπιστώσουν μια σημαντική υποχώρηση του μεριδίου αγοράς καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα για να εξοικονομήσουν χρήματα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές στο να αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα ή/και ιδιωτικής ετικέτας είναι η χαμηλότερη τιμή τους, αφού υπολογίζεται στο 40% της τιμής ενός επώνυμου προϊόντος περίπου, η ποιότητα των προϊόντων, αλλά και η συνήθεια, καθώς παρατηρείται ότι και μετά την ύφεση, οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.el_GR
dc.format.extent92 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚύπρος -- Καταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectCyprus -- Consumer behaviorel_GR
dc.titleΗ καταναλωτική συμπεριφορά ως προς την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCG' s) στην αγορά της Κύπρου σε περίοδο οικονομικής κρίσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe behavior of consumers, as an integral part of marketing, studies the ways in which individuals, groups and organizations select, buy, use and have experiences, ideas, and services to meet their needs and desires. This study examines the consumption habits of participants in Cyprus, in relation to fast moving consumer goods (FMCG’s), but also for private label products in order to ascertain whether consumers' habits have changed in the context of the crisis, and what are the factors that influenced this change. The study makes use of quantitative research method, with 100 participants who answered a structured questionnaire, with open and closed answers. The results of this study show the risk faced by premium brands as a result of the recession. As a result of unfavorable economic conditions, brands are likely to see a significant drop in market share as consumers buy cheaper products in order to achieve savings. According to the survey results, the factors that consumers driven to buy cheaper products or/and private label is their lower price, calculated at the 40% of the price of the brand product approximately, the product quality, and also the habit since it is observed that consumers still buy private label products.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record