Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η καταναλωτική συμπεριφορά ως προς την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCG' s) στην αγορά της Κύπρου σε περίοδο οικονομικής κρίσης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00296.pdf (1.763Mb)
    Ημερομηνία
    2015-07-15
    Συγγραφέας
    Παναγιώτου, Παναγιώτης
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η συμπεριφορά καταναλωτή, ως αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ, μελετά τους τρόπους με τους οποίους τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανώσεις επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν εμπειρίες, ιδέες, και υπηρεσίες με στόχο να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις καταναλωτικές συνήθειες των συμμετεχόντων σε σχέση με προϊόντα ταχείας κατανάλωσης, αλλά και για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με σκοπό να διαπιστώσει το κατά πόσον οι συνήθειες των καταναλωτών άλλαξαν μέσα στα πλαίσια της κρίσης, και ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρέασαν αυτή την αλλαγή. Η μελέτη έκανε χρήση ποσοτικής μεθόδου έρευνας, με 100 συμμετέχοντες οι οποίοι απάντησαν σε δομημένο ερωτηματολόγιο, ανοιχτών και κλειστών απαντήσεων. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι premium μάρκες ως αποτέλεσμα της ύφεσης. Ως αποτέλεσμα των δυσμενών οικονομικών συνθηκών, οι μάρκες αυτές είναι πιθανόν να διαπιστώσουν μια σημαντική υποχώρηση του μεριδίου αγοράς καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα για να εξοικονομήσουν χρήματα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές στο να αγοράζουν φθηνότερα προϊόντα ή/και ιδιωτικής ετικέτας είναι η χαμηλότερη τιμή τους, αφού υπολογίζεται στο 40% της τιμής ενός επώνυμου προϊόντος περίπου, η ποιότητα των προϊόντων, αλλά και η συνήθεια, καθώς παρατηρείται ότι και μετά την ύφεση, οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1918
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013