dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Στυλιανή | |
dc.contributor.author | Καμβύση, Μάρθα | |
dc.contributor.other | Kamvisi, Martha | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-06-22 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-22T11:41:05Z | |
dc.date.available | 2015-06-22T11:41:05Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-06-22 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00176 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1849 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η συνεργασία είναι μια δραστηριότητα που θεωρείται σημαντικό στοιχείο της μαθησιακής διαδικασίας. Η καλή επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας είναι απαραίτητη προκειμένου να επιτευχθεί ποιοτικό αποτέλεσμα. Πρόσφατα οι εικονικοί κόσμοι απέκτησαν υπέρμετρη δημοτικότητα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και όλο και περισσότεροι διδάσκοντες ενσωματώνουν δραστηριότητες και διαλέξεις σε πραγματικό χρόνο σε περιβάλλοντα όπως είναι το Second Life (SL).
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνούμε πως οι φοιτητές ενός συμβατικού πανεπιστημίου αντιλαμβάνονται τη συνεργασία, την επικοινωνία και την παρακολούθηση διαλέξεων σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον. Για τον σκοπό αυτό επιλέχθηκε η πλατφόρμα του Second Life και αναπτύχθηκε ένα περιβάλλον το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την διεξαγωγή ενός σεναρίου συνεργατικής μάθησης. Το περιβάλλον αυτό διασυνδέθηκε με το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Moodle, μέσω του εργαλείου Sloodle, έτσι ώστε να αξιοποιήσει ορισμένες από τις εκπαιδευτικές δυνατότητες που προσφέρει το Moodle, ειδικότερα στο σκέλος της επικοινωνίας και των παρουσιάσεων.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το εικονικό περιβάλλον μπορεί να υποστηρίξει όλες τις μορφές επικοινωνίας και προσφέρει το αίσθημα της εμβύθισης κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό του, έτσι ώστε να ακολουθεί τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και συνεργασίας, μπορεί να αποτελέσει ένα πολλά υποσχόμενο περιβάλλον που να μπορεί να υποστηρίξει συνεργατικές δραστηριότητες σε πραγματικό χρόνο. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 120 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Συνεργατική μάθηση | el_GR |
dc.subject | Collaborative learning | el_GR |
dc.subject | Second Life | el_GR |
dc.title | Σενάριο συνεργατικής μάθησης στον εικονικό κόσμο του Second Life | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Collaboration is an activity that is considered as important during the learning process. Good communication between group members is essential in order for quality output to be achieved. Recently Virtual Worlds gained excessive popularity in educational settings and more and more lecturers are incorporating live activity or lecturing sessions in environments like Second Life (SL).
In this M.Sc. Thesis we are investigating how students of a conventional university perceive collaboration, communication and attending lectures in a virtual 3D environment. For this purpose we chose Second Life and we developed an environment which was used to perform a collaborative learning scenario. The environment was linked with LMS Moodle, via Sloodle tool, so as to utilize some of the educational possibilities offered by Moodle, particularly for communication and presentation.
The results showed that the virtual environment can support all forms of communication and offers the sense of immersion during the activities. With the appropriate design, so that it follows the modern learning and collaboration theories, could be a very promising environment that can support collaborative activities in real time. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |