Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Σενάριο συνεργατικής μάθησης στον εικονικό κόσμο του Second Life

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΛΗ-2015-00176.pdf (5.001Mb)
    Date
    2015-06-22
    Author
    Καμβύση, Μάρθα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η συνεργασία είναι μια δραστηριότητα που θεωρείται σημαντικό στοιχείο της μαθησιακής διαδικασίας. Η καλή επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας είναι απαραίτητη προκειμένου να επιτευχθεί ποιοτικό αποτέλεσμα. Πρόσφατα οι εικονικοί κόσμοι απέκτησαν υπέρμετρη δημοτικότητα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και όλο και περισσότεροι διδάσκοντες ενσωματώνουν δραστηριότητες και διαλέξεις σε πραγματικό χρόνο σε περιβάλλοντα όπως είναι το Second Life (SL). Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνούμε πως οι φοιτητές ενός συμβατικού πανεπιστημίου αντιλαμβάνονται τη συνεργασία, την επικοινωνία και την παρακολούθηση διαλέξεων σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον. Για τον σκοπό αυτό επιλέχθηκε η πλατφόρμα του Second Life και αναπτύχθηκε ένα περιβάλλον το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την διεξαγωγή ενός σεναρίου συνεργατικής μάθησης. Το περιβάλλον αυτό διασυνδέθηκε με το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Moodle, μέσω του εργαλείου Sloodle, έτσι ώστε να αξιοποιήσει ορισμένες από τις εκπαιδευτικές δυνατότητες που προσφέρει το Moodle, ειδικότερα στο σκέλος της επικοινωνίας και των παρουσιάσεων. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το εικονικό περιβάλλον μπορεί να υποστηρίξει όλες τις μορφές επικοινωνίας και προσφέρει το αίσθημα της εμβύθισης κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό του, έτσι ώστε να ακολουθεί τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και συνεργασίας, μπορεί να αποτελέσει ένα πολλά υποσχόμενο περιβάλλον που να μπορεί να υποστηρίξει συνεργατικές δραστηριότητες σε πραγματικό χρόνο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1849
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013