Πλοήγηση Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) ανά Θέμα "Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Αναγνωρισιμότητα μάρκας"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας
(2016-07-20)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas). Ο εντυπωσιακός ...