Δικτυακό μάρκετινγκ
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2014-09-01Συγγραφέας
Κωνσταντίνα, Μπούμπα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το internet marketing αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος μάρκετερ στα χέρια του. Πρόκειται για μια μέθοδο που είναι καινούργια, αλλά στηρίζεται σε παλιές λογικές, ισχυροποίησε την εμφάνισή της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ουσιαστικά, μπορούμε να πούμε, ότι το internet Marketing αποτελεί μια μορφή τεχνικής του σύγχρονου μάρκετινγκ, που οδηγεί σε υψηλή αναγνωρισιμότητα της μάρκας, μέσω δράσεων, όπως πληρωμένες διαφημίσεις, το Word Of Mouth που προκαλείται μέσω των κοινωνικών δικτύων (social networks) και της γενικότερης παρουσίας στο ίντερνετ.
Πρόκειται για μια στρατηγική μάρκετινγκ, που χρησιμοποιεί τους ανθρώπους, ειδικά εκείνους στο διαδίκτυο, για να περάσουν ένα μήνυμα. Η δημιουργία του κατάλληλου ερεθίσματος, για παράδειγμα ένα videο ή μια εικόνα, που θα αποτελέσει το μήνυμα, είναι μια πολύ καλή αρχή για το viral marketing.. Εάν το μήνυμα είναι καλό, υπάρχουν πολύ καλές πιθανότητες να ευνοηθεί από την συγκεκριμένη πρακτική. Οι παραλήπτες θα προωθήσουν ένα ενδιαφέρον μήνυμα σε φίλους τους ή σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα τους ενδιαφέρει και άρα μπορεί να πετύχει τη διάδοσή του χωρίς προσπάθεια.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, επικεντρώθηκε στα στοιχεία που αποτελούν τον όρο “ίντερνετ μάρκετινγκ” και με ποιον τρόπο αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή χρήση του. Η εργασία αναφέρεται αρχικά, στον όρο “μάρκετινγκ” και τα στοιχεία που το αποτελούν, στη συνέχεια επικεντρώνεται στην προώθηση μέσω του “Διαδικτύου” και τις δραστηριότητες προώθησης, οι οποίες ευνοούν τη διάδοση του ιογενούς μάρκετινγκ. Τέλος, ύστερα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτύου, επιλέξαμε καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν και είχαν μεγάλη επιτυχία.