Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΚωνσταντίνα, Μπούμπα
dc.contributor.otherConstantina, Mpoumpa
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-08-29
dc.date.accessioned2014-09-01T07:36:59Z
dc.date.available2014-09-01T07:36:59Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-09-01
dc.identifier.otherMBA/2014/00271el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1709
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο internet marketing αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος μάρκετερ στα χέρια του. Πρόκειται για μια μέθοδο που είναι καινούργια, αλλά στηρίζεται σε παλιές λογικές, ισχυροποίησε την εμφάνισή της κυρίως στο Διαδίκτυο και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Ουσιαστικά, μπορούμε να πούμε, ότι το internet Marketing αποτελεί μια μορφή τεχνικής του σύγχρονου μάρκετινγκ, που οδηγεί σε υψηλή αναγνωρισιμότητα της μάρκας, μέσω δράσεων, όπως πληρωμένες διαφημίσεις, το Word Of Mouth που προκαλείται μέσω των κοινωνικών δικτύων (social networks) και της γενικότερης παρουσίας στο ίντερνετ. Πρόκειται για μια στρατηγική μάρκετινγκ, που χρησιμοποιεί τους ανθρώπους, ειδικά εκείνους στο διαδίκτυο, για να περάσουν ένα μήνυμα. Η δημιουργία του κατάλληλου ερεθίσματος, για παράδειγμα ένα videο ή μια εικόνα, που θα αποτελέσει το μήνυμα, είναι μια πολύ καλή αρχή για το viral marketing.. Εάν το μήνυμα είναι καλό, υπάρχουν πολύ καλές πιθανότητες να ευνοηθεί από την συγκεκριμένη πρακτική. Οι παραλήπτες θα προωθήσουν ένα ενδιαφέρον μήνυμα σε φίλους τους ή σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα τους ενδιαφέρει και άρα μπορεί να πετύχει τη διάδοσή του χωρίς προσπάθεια. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, επικεντρώθηκε στα στοιχεία που αποτελούν τον όρο “ίντερνετ μάρκετινγκ” και με ποιον τρόπο αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη δυνατή χρήση του. Η εργασία αναφέρεται αρχικά, στον όρο “μάρκετινγκ” και τα στοιχεία που το αποτελούν, στη συνέχεια επικεντρώνεται στην προώθηση μέσω του “Διαδικτύου” και τις δραστηριότητες προώθησης, οι οποίες ευνοούν τη διάδοση του ιογενούς μάρκετινγκ. Τέλος, ύστερα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω του διαδικτύου, επιλέξαμε καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν και είχαν μεγάλη επιτυχία.el_GR
dc.format.extent59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.titleΔικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractInternet marketing is one of the tools that a modern marketer must have on his hands. Basically we can say that the internet Marketing is a form of modern marketing technique that leads to high brand awareness through actions such as paid advertising , the Word Of Mouth mediated through social networks (social networks) and overall web presence . It is a marketing strategy used by people, especially those on the Internet to pass a message. The creation of an appropriate stimulus , for example a vide or an image that will be the message is a very good start for viral marketing . If the message is good , there are very good chances benefited from this practice . Recipients will promote an interesting message to their friends or people they think will interest them and hence can achieve dissemination without effort. This thesis focused on the elements that constitute the term " internet marketing " and how these contribute to the best possible use. The work begins with a reference to the term " marketing " and its components are then focused on the promotion via the " Internet " and the promotional activities that encourage the spread of viral marketing. Finally , after a survey conducted over the internet , we chose campaigns carried out and had great success .el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record