Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑντωνίου, Κλειώ
dc.contributor.otherAntoniou, Kleio
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-28
dc.date.accessioned2014-07-29T06:01:00Z
dc.date.available2014-07-29T06:01:00Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-29
dc.identifier.otherMBA/2014/00253el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1629
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΔεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο στην παγκόσμια οικονομία. Η ραγδαία ανάπτυξη του τριτογενή τομέα της οικονομίας, που σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό στο ΑΕΠ των αναπτυγμένων χωρών, οδήγησε στην εντατικοποίηση του ανταγωνισμού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός των σύγχρονων οργανισμών βασικό στόχο έχει, η επίτευξη της κερδοφορίας να αποτελεί το αποτέλεσμα προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες και ικανοποίησης των προσδοκιών τους. Η κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της κυριαρχίας των υπηρεσιών σε κάθε κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, οδήγησε στην ανάγκη ανάπτυξης του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, ως ιδιαίτερου κλάδου της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Η παρούσα διατριβή στόχο έχει να μελετήσει τον ρόλο του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών με μελέτη περίπτωσης, το μουσείο της Ακρόπολης. Η προσέλκυση των επισκεπτών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες βιωσιμότητας των μουσείων αφού το κύριο «προϊόν» τους είναι η ανταλλακτική αξία της «εμπειρίας» και η εκπλήρωση των προσδοκιών τους από την επίσκεψη. Πραγματοποιήθηκε έρευνα με αντικείμενο την ικανοποίηση των επισκεπτών από την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσίων του μουσείου της Ακρόπολης. Η μεθοδολογική προσέγγιση στηρίχθηκε σε πρωτογενή ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε με βάση το μοντέλο Servqual και διανεμήθηκε σε 150 επισκέπτες του μουσείου. Βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι από τις εξεταζόμενες διαστάσεις ποιότητας του θεωρητικού πλαισίου έρευνας, κυρίως τα «απτά στοιχεία» και έπειτα κατά σειρά η «φιλικότητα», η «ανταπόκριση» και τα «προϊόντα», επηρεάζουν θετικά την ικανοποίηση του επισκέπτη του μουσείου, η οποία ικανοποίηση επηρεάζει θετικά τόσο την συχνότητα επίσκεψης και την επανεπισκεψιμότητα όσο και τη «προσωπική» πληροφόρηση και τη διάδοση σε τρίτους, ενώ διαπιστώθηκε ότι «η επικοινωνία» δεν επηρεάζει την ικανοποίηση του επισκέπτη.el_GR
dc.format.extent159 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: Το μουσείο της Ακρόποληςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΤhere is no doubt that the services sector is the fastest growing sector in the global economy. The rapid growth of the tertiary sector of the economy, which currently holds the largest share of the GDP of developed countries, has led to the intensification of competition in businesses and organizations. The customer orientation of modern organizations is the main purpose, and achieving profitability may be the result of an offer quality services to customers and satisfying their expectations. The understanding of the specific characteristics and the dominance of services in each sector of economic activity, led to the need for development of Marketing Services, a special branch of the science of marketing. This thesis aims to study the role of marketing services in the management process of cultural organizations with case study, the Acropolis museum. Attracting visitors is one of the most important factors of sustainability of museums since the main " product" is the replacement value of "experience" and the fulfillment of their expectations from the visit. A research carried out on visitor satisfaction with the quality of service offered to the Acropolis museum. The methodological approach was based on primary quantitative research using a structured questionnaire, which was distributed in 150 museum visitors. Key findings of the survey is that the test quality dimensions of the theoretical framework, especially ‘tangibles’ and then ‘friendliness’, ‘responsiveness’ and ‘products’, positively influence the satisfaction of the visit, which satisfaction positively influences the frequency of visit and the 'word-of-mouth' information, whereas the ‘communication’ wasn’t found to affect visitors’ satisfaction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής