Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: Το μουσείο της Ακρόπολης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00253.pdf (8.174Mb)
    Date
    2014-07-29
    Author
    Αντωνίου, Κλειώ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο στην παγκόσμια οικονομία. Η ραγδαία ανάπτυξη του τριτογενή τομέα της οικονομίας, που σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό στο ΑΕΠ των αναπτυγμένων χωρών, οδήγησε στην εντατικοποίηση του ανταγωνισμού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός των σύγχρονων οργανισμών βασικό στόχο έχει, η επίτευξη της κερδοφορίας να αποτελεί το αποτέλεσμα προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες και ικανοποίησης των προσδοκιών τους. Η κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της κυριαρχίας των υπηρεσιών σε κάθε κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, οδήγησε στην ανάγκη ανάπτυξης του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, ως ιδιαίτερου κλάδου της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Η παρούσα διατριβή στόχο έχει να μελετήσει τον ρόλο του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών με μελέτη περίπτωσης, το μουσείο της Ακρόπολης. Η προσέλκυση των επισκεπτών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες βιωσιμότητας των μουσείων αφού το κύριο «προϊόν» τους είναι η ανταλλακτική αξία της «εμπειρίας» και η εκπλήρωση των προσδοκιών τους από την επίσκεψη. Πραγματοποιήθηκε έρευνα με αντικείμενο την ικανοποίηση των επισκεπτών από την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσίων του μουσείου της Ακρόπολης. Η μεθοδολογική προσέγγιση στηρίχθηκε σε πρωτογενή ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε με βάση το μοντέλο Servqual και διανεμήθηκε σε 150 επισκέπτες του μουσείου. Βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι από τις εξεταζόμενες διαστάσεις ποιότητας του θεωρητικού πλαισίου έρευνας, κυρίως τα «απτά στοιχεία» και έπειτα κατά σειρά η «φιλικότητα», η «ανταπόκριση» και τα «προϊόντα», επηρεάζουν θετικά την ικανοποίηση του επισκέπτη του μουσείου, η οποία ικανοποίηση επηρεάζει θετικά τόσο την συχνότητα επίσκεψης και την επανεπισκεψιμότητα όσο και τη «προσωπική» πληροφόρηση και τη διάδοση σε τρίτους, ενώ διαπιστώθηκε ότι «η επικοινωνία» δεν επηρεάζει την ικανοποίηση του επισκέπτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1629
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013