Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΡοσίου, Κωνσταντινιά
dc.contributor.otherRosiou, Constantinia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-28
dc.date.accessioned2014-07-29T05:52:38Z
dc.date.available2014-07-29T05:52:38Z
dc.date.copyright2014
dc.date.issued2014-07-29
dc.identifier.otherMBA/2014/00258el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1622
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση της αγοράς κινητών τηλεφώνων νεάς τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο στόχοι αυτής της έρευνας είναι από τη μία πλευρά να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας και από την άλλη να προσδιοριστεί η σημαντικότητα του ρόλου της διαφήμισης. Για το σκοπό της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 215 Έλληνες καταναλωτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ατόμων επιδρούν στην αγοραστική-καταναλωτική τους συμπεριφορά, καθώς οι άντρες επιθυμούν σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι γυναίκες κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς, ενώ τα νεαρά σε ηλικία άτομα είναι περισσότερο θετικά στη χρήση κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς. Επίσης, βρέθηκε ότι οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς κυρίως για πρόσβαση σε πληροφορίες αλλά και για να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με αγορές και διασκέδαση. Αναφορικά με το ρόλο της διαφήμισης, η έρευνα έδειξε ότι η διαφήμιση δεν είναι σε θέση να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση των κινητών τηλεφώνων νεάς γενιάς, καθώς η απόφαση αυτή επηρεάζεται περισσότερο από τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος, δηλαδή τις υπηρεσίες και την τιμή.el_GR
dc.format.extent94 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚίνητρα καταναλωτικής συμπεριφοράςel_GR
dc.subjectMotivated consumer behavior
dc.titleΑγοραστικά κίνητρα και συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα κινητά νέας γενιάς και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω επίδρασηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study aims to investigate the behavior of consumers in the case of buying mobile phones of new technology. More specifically, the two goals of this research is on the one hand to identify the factors that influence the intention of consumers to buy mobile phones of new technology and the other to determine the significance of the role of advertising. For the purpose of the survey the quantitative method was chosen using structured questionnaires. The sample of the research consists of 215 Greek consumers. The results of the research showed that the demographic characteristics of individuals influence their consumer-purchasing behavior, as males want to buy mobile phones of new technology a larger extent than females, while young people are more positive towards the use of mobile phones of new technology. Moreover it was found that Greek consumers use mobile phones of new technology mainly for access to information and to find information about shopping and entertainment. Regarding the role of advertisement, this research showed that advertising is not able to influence the purchasing behavior of consumers in the case of mobile phones of new technology, as this decision is influenced more by the characteristics of the product itself, namely the services provided and the price.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής