Αγοραστικά κίνητρα και συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα κινητά νέας γενιάς και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω επίδρασης
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2014-07-29Συγγραφέας
Ροσίου, Κωνσταντινιά
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση της αγοράς κινητών τηλεφώνων νεάς τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο στόχοι αυτής της έρευνας είναι από τη μία πλευρά να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας και από την άλλη να προσδιοριστεί η σημαντικότητα του ρόλου της διαφήμισης. Για το σκοπό της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 215 Έλληνες καταναλωτές.
Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ατόμων επιδρούν στην αγοραστική-καταναλωτική τους συμπεριφορά, καθώς οι άντρες επιθυμούν σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι γυναίκες κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς, ενώ τα νεαρά σε ηλικία άτομα είναι περισσότερο θετικά στη χρήση κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς. Επίσης, βρέθηκε ότι οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς κυρίως για πρόσβαση σε πληροφορίες αλλά και για να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με αγορές και διασκέδαση. Αναφορικά με το ρόλο της διαφήμισης, η έρευνα έδειξε ότι η διαφήμιση δεν είναι σε θέση να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση των κινητών τηλεφώνων νεάς γενιάς, καθώς η απόφαση αυτή επηρεάζεται περισσότερο από τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος, δηλαδή τις υπηρεσίες και την τιμή.