Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αγοραστικά κίνητρα και συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα κινητά νέας γενιάς και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω επίδρασης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00258.pdf (909.9Kb)
    Date
    2014-07-29
    Author
    Ροσίου, Κωνσταντινιά
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση της αγοράς κινητών τηλεφώνων νεάς τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο στόχοι αυτής της έρευνας είναι από τη μία πλευρά να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας και από την άλλη να προσδιοριστεί η σημαντικότητα του ρόλου της διαφήμισης. Για το σκοπό της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 215 Έλληνες καταναλωτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ατόμων επιδρούν στην αγοραστική-καταναλωτική τους συμπεριφορά, καθώς οι άντρες επιθυμούν σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι οι γυναίκες κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς, ενώ τα νεαρά σε ηλικία άτομα είναι περισσότερο θετικά στη χρήση κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς. Επίσης, βρέθηκε ότι οι Έλληνες καταναλωτές χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα νέας γενιάς κυρίως για πρόσβαση σε πληροφορίες αλλά και για να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με αγορές και διασκέδαση. Αναφορικά με το ρόλο της διαφήμισης, η έρευνα έδειξε ότι η διαφήμιση δεν είναι σε θέση να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση των κινητών τηλεφώνων νεάς γενιάς, καθώς η απόφαση αυτή επηρεάζεται περισσότερο από τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος, δηλαδή τις υπηρεσίες και την τιμή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1622
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013