Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΑθανασιάδου, Στέλλα
dc.contributor.otherAthanasiadou, Stella
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-24
dc.date.accessioned2014-07-24T11:17:11Z
dc.date.available2014-07-24T11:17:11Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-24
dc.identifier.otherMBA/2014/00240el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1602
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης με υπευθυνότητα, της αναγνώρισης των προσδοκιών των καταναλωτών και της ικανοποίησης τους με όφελος. Οι Αεροπορικές Εταιρείες για να μπορέσουν να εφαρμόσουν τις αρχές του μάρκετινγκ με επιτυχία, πρέπει να εξετάζουν τις τρέχουσες ή πιθανές αγορές δυναμικά και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν μελλοντικές αλλαγές στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Εντοπίζοντας τον στόχο, τις νέες αγορές που θέλουν να πετάξουν και στους νέους καταναλωτές που θέλουν να απευθυνθούν πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένες. Η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού, η σωστή τιμολογιακή πολιτική, η στοχευόμενη αγορά, η ενημέρωση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται, η προβολή και η διαφήμιση είναι τα εφόδια κάθε αεροπορικής εταιρείας. Η Παγκόσμια γεωγραφία των Αεροπορικών εταιριών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά. Οι συνεχείς αλλαγές στο παγκόσμιο σκηνικό, οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό, βιομηχανικό, η πολιτική της ελεύθερης αγοράς επηρέασε την διαμόρφωση της διεθνούς διεξαγωγής των αεροπορικών υπηρεσιών των εταιρειών. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζετε η ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των αερομεταφορών. Μέσα από δημοσιεύσεις και επιστημονικές μελέτες διαφαίνεται ότι οι αερομεταφορές παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ζωή μιας χώρας. Στόχος είναι να φανεί κατά πόσο η μοναδική αεροπορική εταιρεία της Κύπρου, οι Κυπριακές Αερογραμμές, κατάφεραν με την εισαγωγή του διαδικτύου να πείσουν τους παραδοσιακούς πελάτες να συνεχίσουν να τις εμπιστεύονται και νέους πελάτες να τις προτιμήσουν. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τέσσερα κεφάλαια που έχουν θεωρητικό υπόβαθρο. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγική προσέγγιση στο τμήμα των μεταφορών και αερομεταφορών με μια ιστορική ανασκόπηση, πως ξεκίνησαν και που οδηγήθηκαν οι εθνικοί αερομεταφορείς. Πως οι αερομεταφορείς επηρεάζουν το περιβάλλον αλλά και πώς συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Πως οι αεροπορικές εταιρείες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό και να συμβαδίζουν με την τεχνολογία δημιούργησαν ιστοσελίδες και υιοθέτησαν το web. Η εμφάνιση των εταιρειών χαμηλού κόστους έφεραν αναστάτωση στον χώρο των αερομεταφορών και ανάγκασαν τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες να χαμηλώσουν τα ναύλα για να μπορέσουν να τις ανταγωνιστούν. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στους οργανισμούς που διέπουν την ασφαλή λειτουργία των αερομεταφορών όπως η IATA, ICAO, ATC καθώς και των αεροδρομίων που με την ανάπτυξη της τεχνολογίας αναβαθμίζονται συνεχώς για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των νέων προκλήσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση της πορείας των Κυπριακών Αερογραμμών και μια πιο αναλυτική ενημέρωση για το Μάρκετινγκ στις αερομεταφορές. Στο πέμπτο κεφάλαιο περνούμε από το θεωρητικό μέρος στο πρακτικό και πιο συγκεκριμένα στην έρευνα, όπου αναλύεται ο σκοπός της και η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε. Πιο εκτεταμένα γίνεται η ανάλυση του ερωτηματολογίου χρησιμοποιώντας διαγράμματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια συνολική εκτίμηση των αποτελεσμάτων της έρευνας , εξάγονται συμπεράσματα και γίνονται εισηγήσεις.el_GR
dc.format.extent69 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMarketing describes a philosophy for business based on research and understanding of the market and the introduction of proposals that address the needs of consumers. It is the responsibility of management, with accountability, recognition of consumer expectations and satisfaction with benefits. Airlines to be able to apply the principles of marketing successfully, they must consider the current or potential markets dynamic and be ready to respond to future changes in consumer demands . Identifying the target, the new markets that they want to fly and new consumers they should be properly prepared. The response to the competition, the correct pricing, the target market, the information for the services that they offered, the visibility and advertising are the supplies of each airline. World geography of airlines in recent years has changed dramatically. The constant changes in the global backdrop, economic, political, social, industrial, the political of free market influenced the shaping of international conduct of air services companies. This paper presents the rapid developments in the field of aviation. Through publications and scientific studies suggest that aviation plays an important role in economic and social life of a country. The aim is to see whether the only airline in Cyprus, Cyprus Airways, managed the introduction of the internet to convince traditional clients. The first part contains four chapters have been theoretical backgrounds. The first chapter is a theoretical approach to marketing and marketing services. The second chapter is an introductory approach to the transport section and aviation with a historical overview. How carriers affect the environment and how it contributes to the development of tourism. How airlines to be able to withstand the competition and keep up with technology websites created and adopted the web. The emergence of low cost airlines have brought disruption to aviation and have forced traditional airlines to lower their fares in order to be competitive. The third chapter is a reference to the organizations governing the safe operation of aviation such as IATA, ICAO, ATC and airports that the development of technology continually upgraded to be able to meet the needs of new challenges. The fourth chapter is an overview of the state of Cyprus Airways and more detailed information for marketing aviation. In the fifth chapter we pass from the theoretical to the practical part and more specifically in research, analyzing the purpose and the methodology used. The last chapter is an overall assessment of research results, conclusions and recommendations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record