Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2014-07-24Συγγραφέας
Αθανασιάδου, Στέλλα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης με υπευθυνότητα, της αναγνώρισης των προσδοκιών των καταναλωτών και της ικανοποίησης τους με όφελος.
Οι Αεροπορικές Εταιρείες για να μπορέσουν να εφαρμόσουν τις αρχές του μάρκετινγκ με επιτυχία, πρέπει να εξετάζουν τις τρέχουσες ή πιθανές αγορές δυναμικά και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν μελλοντικές αλλαγές στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Εντοπίζοντας τον στόχο, τις νέες αγορές που θέλουν να πετάξουν και στους νέους καταναλωτές που θέλουν να απευθυνθούν πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένες. Η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού, η σωστή τιμολογιακή πολιτική, η στοχευόμενη αγορά, η ενημέρωση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται, η προβολή και η διαφήμιση είναι τα εφόδια κάθε αεροπορικής εταιρείας.
Η Παγκόσμια γεωγραφία των Αεροπορικών εταιριών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά. Οι συνεχείς αλλαγές στο παγκόσμιο σκηνικό, οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό, βιομηχανικό, η πολιτική της ελεύθερης αγοράς επηρέασε την διαμόρφωση της διεθνούς διεξαγωγής των αεροπορικών υπηρεσιών των εταιρειών.
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζετε η ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των αερομεταφορών. Μέσα από δημοσιεύσεις και επιστημονικές μελέτες διαφαίνεται ότι οι αερομεταφορές παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ζωή μιας χώρας. Στόχος είναι να φανεί κατά πόσο η μοναδική αεροπορική εταιρεία της Κύπρου, οι Κυπριακές Αερογραμμές, κατάφεραν με την εισαγωγή του διαδικτύου να πείσουν τους παραδοσιακούς πελάτες να συνεχίσουν να τις εμπιστεύονται και νέους πελάτες να τις προτιμήσουν.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τέσσερα κεφάλαια που έχουν θεωρητικό υπόβαθρο. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγική προσέγγιση στο τμήμα των μεταφορών και αερομεταφορών με μια ιστορική ανασκόπηση, πως ξεκίνησαν και που οδηγήθηκαν οι εθνικοί αερομεταφορείς. Πως οι αερομεταφορείς επηρεάζουν το περιβάλλον αλλά και πώς συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Πως οι αεροπορικές εταιρείες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό και να συμβαδίζουν με την τεχνολογία δημιούργησαν ιστοσελίδες και υιοθέτησαν το web. Η εμφάνιση των εταιρειών χαμηλού κόστους έφεραν αναστάτωση στον χώρο των αερομεταφορών και ανάγκασαν τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες να χαμηλώσουν τα ναύλα για να μπορέσουν να τις ανταγωνιστούν.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στους οργανισμούς που διέπουν την ασφαλή λειτουργία των αερομεταφορών όπως η IATA, ICAO, ATC καθώς και των αεροδρομίων που με την ανάπτυξη της τεχνολογίας αναβαθμίζονται συνεχώς για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των νέων προκλήσεων.
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση της πορείας των Κυπριακών Αερογραμμών και μια πιο αναλυτική ενημέρωση για το Μάρκετινγκ στις αερομεταφορές.
Στο πέμπτο κεφάλαιο περνούμε από το θεωρητικό μέρος στο πρακτικό και πιο συγκεκριμένα στην έρευνα, όπου αναλύεται ο σκοπός της και η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε. Πιο εκτεταμένα γίνεται η ανάλυση του ερωτηματολογίου χρησιμοποιώντας διαγράμματα.
Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια συνολική εκτίμηση των αποτελεσμάτων της έρευνας , εξάγονται συμπεράσματα και γίνονται εισηγήσεις.