Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίες

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΛΗ-2014-00139.pdf (2.051Mb)
    Date
    2014-07-04
    Author
    Δίκαρος, Νίκος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Γίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε σκακιέρα με πούλια. Υλοποιείται υποδομή για παιχνίδι ανθρώπου εναντίον ανθρώπου με web τεχνολογίες βασισμένες στη γλώσσα Java. Επίσης υλοποιείται κατανεμημένη αρχιτεκτονική, βάσει της οποίας, θα μπορούν ερευνητές του χώρου της τεχνητής νοημοσύνης να ενσωματώσουν προγράμματα (bots) που παίζουν αυτό το παιχνίδι, και τα οποία έχουν αναπτυχθεί με τεχνολογίες της προτιμήσεώς τους, στη λειτουργία της εφαρμογής. Η συνεργασία μεταξύ των bots και της εφαρμογής, θα γίνεται με τη χρήση HTTP αιτημάτων και μιας κοινής γλώσσας επικοινωνίας. Επιλέγεται το βαθμολογικό σύστημα Glicko για την αξιολόγηση των επιδόσεων των παικτών (ανθρώπων και bots) και ενσωματώνεται στη διεξαγωγή των παιχνιδιών. Τέλος, προτείνεται ο αλγόριθμος Negamax με χρήση alpha-beta pruning και πινάκων μεταφοράς (transposition tables), σε συνδυασμό με μία ευριστική συνάρτηση εκτίμησης (evaluation function) για την κατασκευή ενός bot ,κάνοντας χρήση των δομών δεδομένων και των μεθόδων που δημιουργήθηκαν κατά την υλοποίηση της δικτυακής εφαρμογής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1537
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013