Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλλές, Δημήτριος
dc.contributor.authorΔίκαρος, Νίκος
dc.contributor.otherDikaros, Nikos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-04
dc.date.accessioned2014-07-04T08:43:55Z
dc.date.available2014-07-04T08:43:55Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-07-04
dc.identifier.otherΠΛΗ/2014/00139el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1537
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΓίνεται χρήση σύγχρονων τεχνολογιών δικτυακού προγραμματισμού για την ανάπτυξη δικτυακής εφαρμογής στην οποία, μπορούν οι χρήστες από τον φυλλομετρητή (browser) τους να παίζουν ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται σε σκακιέρα με πούλια. Υλοποιείται υποδομή για παιχνίδι ανθρώπου εναντίον ανθρώπου με web τεχνολογίες βασισμένες στη γλώσσα Java. Επίσης υλοποιείται κατανεμημένη αρχιτεκτονική, βάσει της οποίας, θα μπορούν ερευνητές του χώρου της τεχνητής νοημοσύνης να ενσωματώσουν προγράμματα (bots) που παίζουν αυτό το παιχνίδι, και τα οποία έχουν αναπτυχθεί με τεχνολογίες της προτιμήσεώς τους, στη λειτουργία της εφαρμογής. Η συνεργασία μεταξύ των bots και της εφαρμογής, θα γίνεται με τη χρήση HTTP αιτημάτων και μιας κοινής γλώσσας επικοινωνίας. Επιλέγεται το βαθμολογικό σύστημα Glicko για την αξιολόγηση των επιδόσεων των παικτών (ανθρώπων και bots) και ενσωματώνεται στη διεξαγωγή των παιχνιδιών. Τέλος, προτείνεται ο αλγόριθμος Negamax με χρήση alpha-beta pruning και πινάκων μεταφοράς (transposition tables), σε συνδυασμό με μία ευριστική συνάρτηση εκτίμησης (evaluation function) για την κατασκευή ενός bot ,κάνοντας χρήση των δομών δεδομένων και των μεθόδων που δημιουργήθηκαν κατά την υλοποίηση της δικτυακής εφαρμογής.el_GR
dc.format.extentvi, 67 σ., εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectweb-frameworksel_GR
dc.subjectΠαιχνίδια στρατηγικήςel_GR
dc.subjectJava-EEel_GR
dc.subjectStrategy gamesel_GR
dc.subjectRating systemsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακού εξυπηρετητή για παιχνίδια στρατηγικής με σύγχρονες τεχνολογίεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractWe use modern web programming technologies to develop a web application that enables users to play a strategy game played on a chessboard with checkers, via a webbrowser. We Implemented an infrastructure for human vs human game with web technologies based in the Java language. We also implemented a distributed infrastructure with the use of which, artificial intelligence researchers can integrate programs (bots) playing this game (developed with technologies of their preference), within the server, using HTTP requests and a common communication language. We integrated the Glicko rating system for assessing the performance of players (humans and bots) and proposed the NegaMax algorithm with alpha-beta pruning and transposition tables in conjunction with a heuristic evaluation function, in order to build a bot, using the data structures and methods we created during the server implementation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record