dc.contributor.advisor | Αστερίου, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Φραγκουλόπουλος, Εμμανουήλ | |
dc.contributor.other | Fragkoulopoulos, Emmanouil | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-04-07 | |
dc.date.accessioned | 2014-04-08T08:08:14Z | |
dc.date.available | 2014-04-08T08:08:14Z | |
dc.date.copyright | 2014-01 | |
dc.date.issued | 2014-04-08 | |
dc.identifier.other | MBA/2014/00185 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1498 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς
έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες
περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη πηγή εσόδων για μια επιχείρηση καθώς τα
ηλεκτρονικά καταστήματα συχνά αποδεικνύονται πιο κερδοφόρα σε σύγκριση με τα
παραδοσιακά.
Η γνώση του τι μπορεί να οδηγήσει ή να αποτρέψει τον επισκέπτη στο να χρησιμοποιήσει
ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει ένα σημαντικό ερώτημα για πολλούς επαγγελματίες,
τόσο για εκείνους που καθορίζουν τη στρατηγική και το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης όσο και
για εκείνους που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω μοντέρνων ηλεκτρονικών
πλατφορμών.
Η ευχρηστία, η χρηστικότητα και η αισθητική έχουν αποκτήσει ένα κεντρικό ρόλο αναφορικά
με την ποιότητα ενός ιστοχώρου. Ποιες είναι όμως οι παράμετροι που οδηγούν τους χρήστες
στην πραγματική χρήση; Η πραγματική χρήση εξαρτάται από τη στάση που έχει ο χρήστης
για να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου. Επιπλέον, η στάση εξαρτάται από
τους παρακάτω παράγοντες:
Ευκολία
Χρησιμότητα
Ευχαρίστηση
Ελκυστικότητα
Στην ερευνά μας μελετούμε τους παράγοντες αυτούς και τη συσχέτισή τους με τη
συμπεριφορά του επισκέπτη. Ο στόχος μας είναι να επιβεβαιώσουμε ή να καταρρίψουμε
κάποιες κοινές υποθέσεις σχετικά μεξ τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να βρούμε τι έχει
σημασία για αυτόν ώστε να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Για να μελετήσουμε τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο Διαδίκτυο, επιλέξαμε να
χρησιμοποιήσουμε το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας. | el_GR |
dc.format.extent | 76 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | e-commerce | el_GR |
dc.subject | Ηλεκτρονικό εμπόριο | el_GR |
dc.title | Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | A website has become one of the highest priorities for a business as it has proven an
important competitive and identification tool. Ιn some cases the website is the only the source
of income for a business as electronic shops have been proven more profitable compared to
the traditional ones.
The knowledge of what can lead the visitor to use or skip an e-shop remains an important
question for many professionals, from the ones that define the strategy and the marketing of a
business as well as for the ones who implement eshops via modern electronic platforms.
Usability, functionality and aesthetics have gained an important role concerning the quality of
a website. What are the parameters that will guide the users of a website to its actual usage?
The actual usage depends on the intention of the visitor to use the features of a website.
Furthermore, the intention depends on the following factors:
Ease of Usage
Usefulness
Pleasure
Attractiveness
At our research we study the above factors and their correlation with the behaviour of the
visitor. Our goal is to confirm or reject some common hypothesis regarding the visitor’s
behavior and find out what matters for her/him in order to use e-commerce.
In order to study the behavior of the Greek consumer at the Internet, we have selected the
Technology Acceptance Model. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |