Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και ανάλυση της συμπεριφοράς του έλληνα καταναλωτή

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2014-00185.pdf (1.833Mb)
    Ημερομηνία
    2014-04-08
    Συγγραφέας
    Φραγκουλόπουλος, Εμμανουήλ
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Ένας ιστότοπος έχει γίνει μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες για μια επιχείρηση καθώς έχει αναδειχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο ανταγωνισμού και αναγνώρισης. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο ιστότοπος είναι η μόνη πηγή εσόδων για μια επιχείρηση καθώς τα ηλεκτρονικά καταστήματα συχνά αποδεικνύονται πιο κερδοφόρα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά. Η γνώση του τι μπορεί να οδηγήσει ή να αποτρέψει τον επισκέπτη στο να χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει ένα σημαντικό ερώτημα για πολλούς επαγγελματίες, τόσο για εκείνους που καθορίζουν τη στρατηγική και το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης όσο και για εκείνους που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω μοντέρνων ηλεκτρονικών πλατφορμών. Η ευχρηστία, η χρηστικότητα και η αισθητική έχουν αποκτήσει ένα κεντρικό ρόλο αναφορικά με την ποιότητα ενός ιστοχώρου. Ποιες είναι όμως οι παράμετροι που οδηγούν τους χρήστες στην πραγματική χρήση; Η πραγματική χρήση εξαρτάται από τη στάση που έχει ο χρήστης για να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου. Επιπλέον, η στάση εξαρτάται από τους παρακάτω παράγοντες:  Ευκολία  Χρησιμότητα  Ευχαρίστηση  Ελκυστικότητα Στην ερευνά μας μελετούμε τους παράγοντες αυτούς και τη συσχέτισή τους με τη συμπεριφορά του επισκέπτη. Ο στόχος μας είναι να επιβεβαιώσουμε ή να καταρρίψουμε κάποιες κοινές υποθέσεις σχετικά μεξ τη συμπεριφορά του καταναλωτή και να βρούμε τι έχει σημασία για αυτόν ώστε να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Για να μελετήσουμε τη συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στο Διαδίκτυο, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1498
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013