Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπίλιας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚυριακοπούλου, Γεωργία
dc.contributor.otherKyriakopoulou, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-04-07
dc.date.accessioned2014-04-08T08:02:15Z
dc.date.available2014-04-08T08:02:15Z
dc.date.copyright2014-01
dc.date.issued2014-04-08
dc.identifier.otherMBA/2014/00179el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1492
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη Διατριβή εξέτασε τη Διαχείριση της αλλαγής μέσα από την κουλτούρα της επιχείρησης Praxis, ενός μικρομεσαίου εκδοτικού οίκου με βιβλία εκμάθησης της Γερμανικής Γλώσσας, ο οποίος έχει εμπειρία στο χώρο περίπου τριάντα έτη. Το ανταγωνιστικό επιχειρηματικό τοπίο μέσα στο οποίο λειτουργεί, σε συνδυασμό με την χαοτική οικονομική κατάσταση δημιουργεί την ανάγκη για συνεχή αλλαγή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία να προχωρήσει σε μια σειρά αλλαγών προκειμένου να επιβιώσει και να παραμείνει ανταγωνιστική. Η πιο σημαντική από τις αλλαγές αυτές είναι η μετακόμιση της εταιρείας σε νέα μεγαλύτερα γραφεία, με πολύ μικρότερο ενοίκιο. Ο σκοπός της Διατριβής αυτής ήταν να αποκαλύψει, με τη βοήθεια των συνεντεύξεων, τις συστηματικής παρατήρησης και της έρευνας, τη φιλοσοφία και την προσέγγιση της εταιρείας ως προς τη Διαχείριση της Αλλαγής. Με τους παραπάνω λοιπόν τρόπους μπορέσαμε να εντοπίσουμε τους τομείς που η εταιρεία θα μπορούσε να βελτιώσει. Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε, η διαδικασία της αλλαγής θα μπορούσε να κριθεί ως επιτυχής, δεδομένου ότι η εταιρεία πλέον λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Ωστόσο κρίθηκε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε ορισμένους τομείς. Σε γενικές γραμμές, η επικοινωνία θα μπορούσε να είναι σε υψηλότερα επίπεδα κατά τη διαδικασία της αλλαγής και ίσως θα έπρεπε να αναπτυχθεί ένα ειδικό Μοντέλο Αλλαγής για την καλύτερη οργάνωση. Στη συνέχεια της Διατριβής προτείνεται κάποιο Μοντέλο αλλαγής καθώς και το σύστημα Balance Scorecard προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εταιρείας με τη βοήθεια των πρωτογενών και των δευτερογενών στοιχείων της έρευνας. Το μοντέλο και το σύστημα αυτό θα μπορούν να χρησιμεύσουν ως οδηγοί σε μελλοντικές αλλαγές και άλλα στρατηγικά σχέδια της εταιρείας. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι περιορισμοί και τα εμπόδια που έκαναν την εμφάνισή τους κατά τη διάρκεια αυτής της έρευνας συνέβαλαν στην καλύτερη κατανόηση της διαχείρισης της αλλαγής, στο πλαίσιο ενός πραγματικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος και μας επιτρέψει να κατανοήσουμε καλύτερα το πώς θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο αποτελεσματική.el_GR
dc.format.extent84 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαχείριση Επιχειρηματικής Αλλαγήςel_GR
dc.subjectManagement of Business Changeel_GR
dc.titleΔιαχείριση της επιχειρηματικής αλλαγής-Διαχείριση επιχειρησιακών κινδύνων και ο ρόλος του ηγέτη. Μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis research project examined management of change in terms of the philosophy of Praxis Publishing, a compact class company which produces books for learning the German Language. The competitive business landscape within which it operates, combined with the chaotic economic situation generates the need for a continuous change. As a result, the company in order to survive from today’s fierce competition proceeded in a series of changes. One of them was the relocation of the company to new larger offices, with much less rent. The intent of this paper was to reveal through interviews, systematic observation and desk based research the philosophy and the approach of the company towards managing change. Through the above mentioned, it became feasible to give ground into deepening the approach that the company has and to identify specific areas in which the company could improve upon. From the research performed it emerged that the change process could be judged as successful since the company is operating better now. However, it was deemed that room for improvements are apparent when concerning changes within a management perspective. In general, communication could have been at higher standards during the change process. Specifically, since the company did not use any change model during the past in order to guide the implemented change processes, a custom change model and the balanced scorecard as a strategy performance management tool was introduced, after study and analysis of the secondary data and by taking into consideration the company’s culture. These tools serve as a guide in future projects and help Praxis to be even more effective during periods of change by following all the key steps suggested from it. Finally, despite the limitations which made their appearance during this research, these obstacles contributed to better comprehend management of change in the context of a real business environment and allow bettering understand how it could be even more effective.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής