Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταθακόπουλος, Βλάσης
dc.contributor.authorΓκουλιαμάκης, Σωτήρης
dc.contributor.otherGouliamakis, Sotiris
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-08-28
dc.date.accessioned2013-08-28T10:58:25Z
dc.date.available2013-08-28T10:58:25Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-08-28
dc.identifier.otherMBA/2013/00134el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1372
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των παρα- γόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την επιλογή τουρι- στικού προορισμού . Για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε δειγ- ματοληπτική ερεύνα από την οποία προέκυψε τυχαίο δείγμα 135 ατόμων από την πε- ριφέρεια Μακεδονίας. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται οι κύριοι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται ένας τουριστικός προορισμός και οι παράγοντες που προσδιορίζουν τη διάρκεια της διαμονής σε αυτόν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι έλληνες τουρίστες πραγματοποιούνε λίγα ταξίδια και εντός της Ελλάδος. Η απόφαση για την επίσκεψη ενός προορισμού, επη- ρεάζεται περισσότερο από παραδοσιακούς, κατά κάποιο τρόπο, παράγοντες όπως η απόκτηση εμπειριών, ξεκούραση, οι επιλογές για διασκέδαση, αλλά και από τον οι- κονομικό παράγοντα ο οποίος παίζει δραματικό ρόλο στην επιλογή τη σημερινή επο- χή. Η ικανοποίηση καταλήγει να είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας στον εσωτερικό τουρισμό για τους εξής λόγους: Θετική προφορική διαφήμιση Νέοι Πελάτες οδηγεί Επανάληψη αγοράς Διατήρηση Πελατείας Είναι σημαντικό για τις εταιρίες παροχής τουριστικών υπηρεσιών να διατηρή- σουν την υφιστάμενη πελατεία τους. Επίσης είναι κρίσιμο να αποκτηθούν νέους πε- λάτες ώστε να υπάρξει ανάπτυξη αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται με την προφορική θετι- κή διαφήμιση, η οποία προκύπτει μέσω της ικανοποίησηςel_GR
dc.format.extent106 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΤουρισμός -- Παράγοντες επιλογήςel_GR
dc.titleΣυμπεριφορά τουρίστα-καταναλωτή σε σχέση με την επιλογή του προορισμούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe subject of this research to examine the factors affecting consumer preferences when selecting a tourist destination. To fulfill this goal a sample survey was used which resulted a random sample of 135 people from the region of Macedonia. Specifically, presents the main reasons why a tourist destination is being chosen and the factors that determine the length of stay in it. According to the results, the Greek tourists are having few time holidays and within Greece. The decision to visit a destination, more influenced by traditional, somehow, factors such as opportunities for experiences, relaxation, options for entertainment, but also the economic factor which plays a dramatic role in the selection of the current era. Satisfaction turns out to be the most critical factor in domestic tourism for the following reasons: Positive oral ad New Customers leads to Repeat purchase Sustain customers It is important for companies to provide tourism services to maintain existing customers. It is also crucial to acquire new customers trying to stimulate market’s growth. This is achieved by oral positive ad and internet, which shows through the satisfactionel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής