Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συμπεριφορά τουρίστα-καταναλωτή σε σχέση με την επιλογή του προορισμού

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00134.pdf (1.936Mb)
    Date
    2013-08-28
    Author
    Γκουλιαμάκης, Σωτήρης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των παρα- γόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την επιλογή τουρι- στικού προορισμού . Για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε δειγ- ματοληπτική ερεύνα από την οποία προέκυψε τυχαίο δείγμα 135 ατόμων από την πε- ριφέρεια Μακεδονίας. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται οι κύριοι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται ένας τουριστικός προορισμός και οι παράγοντες που προσδιορίζουν τη διάρκεια της διαμονής σε αυτόν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι έλληνες τουρίστες πραγματοποιούνε λίγα ταξίδια και εντός της Ελλάδος. Η απόφαση για την επίσκεψη ενός προορισμού, επη- ρεάζεται περισσότερο από παραδοσιακούς, κατά κάποιο τρόπο, παράγοντες όπως η απόκτηση εμπειριών, ξεκούραση, οι επιλογές για διασκέδαση, αλλά και από τον οι- κονομικό παράγοντα ο οποίος παίζει δραματικό ρόλο στην επιλογή τη σημερινή επο- χή. Η ικανοποίηση καταλήγει να είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας στον εσωτερικό τουρισμό για τους εξής λόγους: Θετική προφορική διαφήμιση Νέοι Πελάτες οδηγεί Επανάληψη αγοράς Διατήρηση Πελατείας Είναι σημαντικό για τις εταιρίες παροχής τουριστικών υπηρεσιών να διατηρή- σουν την υφιστάμενη πελατεία τους. Επίσης είναι κρίσιμο να αποκτηθούν νέους πε- λάτες ώστε να υπάρξει ανάπτυξη αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται με την προφορική θετι- κή διαφήμιση, η οποία προκύπτει μέσω της ικανοποίησης
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1372
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013