Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συμπεριφορά τουρίστα-καταναλωτή σε σχέση με την επιλογή του προορισμού

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00134.pdf (1.936Mb)
    Ημερομηνία
    2013-08-28
    Συγγραφέας
    Γκουλιαμάκης, Σωτήρης
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των παρα- γόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την επιλογή τουρι- στικού προορισμού . Για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε δειγ- ματοληπτική ερεύνα από την οποία προέκυψε τυχαίο δείγμα 135 ατόμων από την πε- ριφέρεια Μακεδονίας. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται οι κύριοι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται ένας τουριστικός προορισμός και οι παράγοντες που προσδιορίζουν τη διάρκεια της διαμονής σε αυτόν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι έλληνες τουρίστες πραγματοποιούνε λίγα ταξίδια και εντός της Ελλάδος. Η απόφαση για την επίσκεψη ενός προορισμού, επη- ρεάζεται περισσότερο από παραδοσιακούς, κατά κάποιο τρόπο, παράγοντες όπως η απόκτηση εμπειριών, ξεκούραση, οι επιλογές για διασκέδαση, αλλά και από τον οι- κονομικό παράγοντα ο οποίος παίζει δραματικό ρόλο στην επιλογή τη σημερινή επο- χή. Η ικανοποίηση καταλήγει να είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας στον εσωτερικό τουρισμό για τους εξής λόγους: Θετική προφορική διαφήμιση Νέοι Πελάτες οδηγεί Επανάληψη αγοράς Διατήρηση Πελατείας Είναι σημαντικό για τις εταιρίες παροχής τουριστικών υπηρεσιών να διατηρή- σουν την υφιστάμενη πελατεία τους. Επίσης είναι κρίσιμο να αποκτηθούν νέους πε- λάτες ώστε να υπάρξει ανάπτυξη αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται με την προφορική θετι- κή διαφήμιση, η οποία προκύπτει μέσω της ικανοποίησης
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1372
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013