Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00061.pdf (3.401Mb)
    Date
    2013-08-01
    Author
    Παπίλαρι, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε ένα περιβάλλον συνεχώς εξελισσόμενο, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση όχι μόνο των οργανισμών του ιδιωτικού αλλά και των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα. Οι κυβερνητικές οργανώσεις καταβάλλουν καθημερινά προσπάθειες προκειμένου να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν την Δημόσια Διοίκηση. Η κατάσταση όμως που επικρατεί στις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες ανατρέπει τις υποσχέσεις της Πολιτείας για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, πάταξη της γραφειοκρατίας, διαφάνεια κ.λπ. Το 2001 λειτούργησαν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να ανατρέψουν τα μέχρι τότε δεδομένα. Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό την καταγραφή των απόψεων των πολιτών για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχουν γενικά τα ΚΕΠ και ειδικότερα το ΚΕΠ Δ.Ε. Νέας Αλικαρνασσού. Για τον λόγο αυτό διεξαγάγαμε έρευνα, μέσω της οποίας έγινε προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το συγκεκριμένο ΚΕΠ. Η έρευνα αυτή στηρίζεται στην ανάλυση και επεξεργασία 115 ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν πολίτες που προσέρχονται στο εν λόγω ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Μέσα από την έρευνα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών που συμμετείχε είναι ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το εν λόγω ΚΕΠ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλλουν στην λήψη των κατάλληλων μέτρων για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στον πολίτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1339
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013