Show simple item record

dc.contributor.advisorΑστερίου, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαπίλαρι, Ελένη
dc.contributor.otherPapilari, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-31
dc.date.accessioned2013-08-01T05:53:10Z
dc.date.available2013-08-01T05:53:10Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-08-01
dc.identifier.otherMBA/2013/00061el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1339
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε ένα περιβάλλον συνεχώς εξελισσόμενο, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση όχι μόνο των οργανισμών του ιδιωτικού αλλά και των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα. Οι κυβερνητικές οργανώσεις καταβάλλουν καθημερινά προσπάθειες προκειμένου να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν την Δημόσια Διοίκηση. Η κατάσταση όμως που επικρατεί στις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες ανατρέπει τις υποσχέσεις της Πολιτείας για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, πάταξη της γραφειοκρατίας, διαφάνεια κ.λπ. Το 2001 λειτούργησαν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να ανατρέψουν τα μέχρι τότε δεδομένα. Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό την καταγραφή των απόψεων των πολιτών για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχουν γενικά τα ΚΕΠ και ειδικότερα το ΚΕΠ Δ.Ε. Νέας Αλικαρνασσού. Για τον λόγο αυτό διεξαγάγαμε έρευνα, μέσω της οποίας έγινε προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το συγκεκριμένο ΚΕΠ. Η έρευνα αυτή στηρίζεται στην ανάλυση και επεξεργασία 115 ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν πολίτες που προσέρχονται στο εν λόγω ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Μέσα από την έρευνα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών που συμμετείχε είναι ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το εν λόγω ΚΕΠ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλλουν στην λήψη των κατάλληλων μέτρων για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στον πολίτη.el_GR
dc.format.extent148 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectQuality of services -- Public sectorel_GR
dc.titleΗ ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn a constant developing environment, providing high quality services is a key factor for the survival of the private as well as the public sector. Governmental organizations are making daily efforts to improve and update the Public Administration. However, the situation prevailing in most public sectors shows that the State promises for improved services, less bureaucracy, transparency etc., is not easy to be implemented. The introduction of the Citizen Service Centers (KEP) in 2001 aimed to change things. The purpose of the present study is to record the views of the citizens regarding the quality of services provided by the Civil Service Centers in general and particularly by the Citizen Service Center (KEP) in N. Alikarnassos. For this reason we conducted a survey in order to determine the citizens’ level of satisfaction by the services provided in this particular KEP. A unique 115 questionnaire – based survey was carried out, in which citizens served by this KEP were asked to fill in the questionnaires. Through this survey we came to the conclusion that the majority of those who participated is satisfied by the services provided in this KEP. The results of this survey will contribute to the adoption of the necessary measures that will provide higher quality services to the citizens.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record