Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠετράκης, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΣταυρακάκη, Γεωργία
dc.contributor.otherStavrakaki, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-30
dc.date.accessioned2013-07-30T11:04:19Z
dc.date.available2013-07-30T11:04:19Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-30
dc.identifier.otherMBA/2013/00107el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1328
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠαρά το γεγονός ότι πραγματοποιούνται πολλές έρευνες που αφορούν στην εργασιακή ικανοποίηση, συνήθως οι περισσότερες αφορούν στον ιδιωτικό τομέα. Βιώνοντας καθημερινά, ως μέλος της Κοινότητας της Περιφέρειας Κρήτης, τα προβλήματα, τις δυσλειτουργίες αλλά κυρίως τα παράπονα και την εμφανή συχνά δυσφορία των εργαζομένων, θεώρησα ότι θα είναι χρήσιμο να προσπαθήσω να εντοπίσω μέσω έρευνας τις πηγές της εργασιακής τους δυσφορίας αλλά και της εργασιακής τους ικανοποίησης. Σκοπός συνεπώς της παρούσας μελέτης είναι να μετρήσουμε στο μέτρο του δυνατού τον βαθμό της εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού στις Περιφερειακές Ενότητες της Κρήτης (νέα αιρετή περιφερειακή αυτοδιοίκηση). Η διατριβή αποτελείται από τις εξής ενότητες. Στην πρώτη σημειώνεται η έλλειψη μελετών ή ερευνών που να αφορούν στην εργασιακή ικανοποίηση όσων εργάζονται στην Ελλάδα στο «δημόσιο τομέα». Στη συνέχεια παρουσιάζονται με τρόπο συνοπτικό οι διάφορες θεωρίες και έρευνες που με άμεσο ή με έμμεσο τρόπο αναδεικνύουν την σπουδαιότητα που έχει για την επιχείρηση ο παράγοντας ανθρώπινο δυναμικό και μάλιστα εργασιακά ικανοποιημένο. Τέλος τίθενται οι παρακάτω στόχοι :  Μέτρηση με την χρήση ερωτηματολόγιου του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων στη Περιφερειακή Αιρετή Αυτοδιοίκηση.  Κατασκευή ενός απλού, εύχρηστου και χρήσιμου δείκτη μέτρησης ώστε να αποτυπώνεται η εργασιακή ικανοποίηση  Τεκμηρίωση της χρησιμότητας που έχει η συστηματική παρακολούθηση της εργασιακής ικανοποίησης Στην επόμενη ενότητα πρώτα γίνεται αναφορά στις εξής κλίμακες : (α) Η Διαφορική κλίμακα, (β) H Συσσωρευτική κλίμακα, (γ) Η κλίμακα Αθροιστικής Βαθμολόγησης, και (δ) Η Σημασιολογικής διαφοροποίησης κλίμακα. Κατόπιν παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα και τεκμηριώνεται γιατί θα χρησιμοποιηθεί η κλίμακα Likert. Έπειτα παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής του τυχαίου δείγματος των εργαζομένων που έχουν απαντήσει στο ερωτηματολόγιο της έρευνας. Ακολούθησε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεων. Κατόπιν έχει παρατεθεί η προσέγγιση για την ποσοτικοποίηση της εργασιακής ικανοποίησης που καταλήγει σε ένα απλό δείκτη μέτρησης που λαμβάνει τιμές μεταξύ του μηδενός και της μονάδας. Το τελευταίο τμήμα της διατριβής αφορά στα συμπεράσματα και τις προτάσεις μας για περαιτέρω έρευνα. Τα βασικά συμπεράσματα μας είναι [1] Ο δείκτης μέτρησης της ικανοποίησης σκόπιμο είναι διαφορετικός για κάθε φύλο, [2] Το επίπεδο εκπαίδευσης , ο χρόνος προϋπηρεσίας ,και η ηλικία δεν διαφοροποιούν τις επιλογές στις απαντήσεις ανά φύλο για όλες τις ομάδες των ερωτήσεων. Όσον αφορά στις προτάσεις μας ,χωρίς να αγνοούμε ότι η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης είναι ένα δύσκολο και πολυδιάστατο πρόβλημα , μπορούμε να προτείνουμε τα εξής. Εάν αποφασιστεί να κατασκευαστεί ένας δείκτης μέτρησης της εργασιακής ικανοποίησης για κάθε φύλο ξεχωριστά μπορεί σε μεγάλο βαθμό να βασιστεί στο δείκτη και στο ερωτηματολόγιο που προτείνουμε. Χρήσιμο δε θα είναι η μέτρηση να γίνεται τουλάχιστον δυο φορές το χρόνο.el_GR
dc.format.extent81 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΠοσοτική διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των εργαζομένων στις περιφερειακές ενότητες της Κρήτης (Νέα Αιρετή Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDespite the fact that there are many researches related to job satisfaction that take place, most of them are related to the private sector .Experiencing daily, as part of the Community of the Region of Crete, problems, glitches but mostly complaints and obvious discontentment that often workers express , I thought it would be useful to try to locate , the sources of their work discomfort but also and their work satisfaction, through research . Therefore, the purpose of this present study is to measure, as more as we can, the degree of job satisfaction of human resources of the Regional Units of Crete(new elected regional government). The thesis consists of the following sections. In the first, the lack of studies or investigations relating to the job satisfaction of those working in Greece in the “public domain” is pinpointed. Then, the various theories and researches that directly or indirectly highlight the importance that the factor “human resources”, let alone those satisfied with their employment , have for business . Finally the following targets are set:  Measurement ,using questionnaires, of the degree of satisfaction of employees in Regional Elected Government  Construction of a simple , handy and useful measurement indicator so as to reflect job satisfaction  Documentation of the utility that systematic monitoring of job satisfaction has In the next section first ,there is reference to the following ranges: (a) Differential scale, (b) Accumulative scale ,(c) Cumulative Grading scale and (d) Semantic Differentiation scale. Then the questionnaire used in the survey is presented and the reason that we used the Likert scale, is documented. Subsequently the way of selection of a random sample of workers that have responded to the survey questionnaire is presented . The statistic analysis of answers follows. Next, the approach of quantifying job satisfaction leading to a simple measurement index that takes values between zero and one is quoted. The last part of the thesis concerns the conclusions and our suggestions for more research. Our main conclusions are (1) the index of measurement of satisfaction should be different for each gender, (2) the level of education , the length of service and the age don’t differentiate the options in the responses by gender for all groups of questions. As regards our proposals , without ignoring that measuring job satisfaction is a difficult and multifaceted problem , we can recommend the following . If it is decided to construct an index of measuring job satisfaction for each sex separately , it can be based on the index and the questionnaire we suggest, to a great degree. It will be useful that measurement is conducted at least twice a year.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής