Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΦραγκούλης, Μαούνης
dc.contributor.otherFragkoulis, Maounis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-18
dc.date.accessioned2013-07-18T09:15:25Z
dc.date.available2013-07-18T09:15:25Z
dc.date.copyright2013-04
dc.date.issued2013-07-18
dc.identifier.otherMBA/2013/00125el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1284
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια τα social media γίνονται συνεχώς διασημότερα σε ολόκληρο τον κόσμο και συνεχώς αυξάνουν την δημοτικότητα και τον αριθμό των χρηστών τους. Αυτή η εργασία στοχεύει να εξετάσει την επιρροή των social media στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και πιο συγκεκριμένα στην αγορασρική συμπεριφορά των χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Μέσα απο ένα ερευνητικό ερωτηματολόγιο και ένα δείγμα 314 χρηστών που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών απο το papaki.gr, αναλύονται πως οι δεσμοί αλληλεπίδρασης των social media σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσιών επηρεάζουν θετικά την αγοραστική πρόθεση των χρηστών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν οτι η αλληλεπίδραση των χρηστών με τα social media και η δέσμευση τους σε αυτά επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους και την πρόθεση για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στα συμπεράσματα αναλύονται τα ερευνητικά αποτελέσματα και προτείνονται επιπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.el_GR
dc.format.extent89 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ
dc.titleΗ επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά χρηστών ηλεκτρονικών υπηρεσιών: Η περίπτωση του papaki.grel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years social media has become more and more popular all around the world since they are continuously increasing their popularity and number of users. This study aims to examine the influence of social media in the e-commerce context and to find how it impacts users’ purchase intention on online services. Through a questionnaire survey of a sample of 314 users that are purchasing online services from Papaki.gr, we tested and analyzed how the social media interaction ties and social media commitment positively affect brand trust and purchase intention in e-commerce. The results showed that social media interaction ties and social media commitment positively affect purchase intention for online services. Finally we discuss the research findings and suggest some e-commerce implications.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής