Η επιρροή του πράσινου μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών για την αγορά αυτοκινήτου
Abstract
Στην σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κατακλύζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ισχυρίζονται πως είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η στροφή του καταναλωτή προς το περιβάλλον, δημιούργησε ένα νέο τύπο καταναλωτή, τον περιβαλλοντικά υπεύθυνο ή όπως είναι πιο γνωστός «πράσινο» καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε εφαρμογές περιβαλλοντικών προγραμμάτων και ανάπτυξη νέων πράσινων προϊόντων εφαρμόζοντας στους κόλπους τους μία νέα μορφή μάρκετινγκ, αυτή του πράσινου μάρκετινγκ.
Στην παρούσα πτυχιακή έρευνα γίνεται μία πλήρη περιγραφή του πράσινου μάρκετινγκ σε όλες τις πτυχές του, καθώς και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι marketers και οι επιχειρήσεις για το πράσινο μάρκετινγκ και πως αυτές κατηγοριοποιούνται.
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει πόσο έχει επηρεάσει η εφαρμογή των μεθόδων του πράσινου μάρκετινγκ την στάση των καταναλωτών απέναντι στα οικολογικά προϊόντα και πιο συγκεκριμένα την αγορά των λεγόμενων πράσινων – οικολογικών αυτοκινήτων.