Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΦιλιπποπούλου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.otherFilipopoulou, Constantina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-17
dc.date.accessioned2013-07-17T09:58:40Z
dc.date.available2013-07-17T09:58:40Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-17
dc.identifier.otherMBA/2013/00164el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1276
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κατακλύζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που ισχυρίζονται πως είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η στροφή του καταναλωτή προς το περιβάλλον, δημιούργησε ένα νέο τύπο καταναλωτή, τον περιβαλλοντικά υπεύθυνο ή όπως είναι πιο γνωστός «πράσινο» καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις προβαίνουν σε εφαρμογές περιβαλλοντικών προγραμμάτων και ανάπτυξη νέων πράσινων προϊόντων εφαρμόζοντας στους κόλπους τους μία νέα μορφή μάρκετινγκ, αυτή του πράσινου μάρκετινγκ. Στην παρούσα πτυχιακή έρευνα γίνεται μία πλήρη περιγραφή του πράσινου μάρκετινγκ σε όλες τις πτυχές του, καθώς και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι marketers και οι επιχειρήσεις για το πράσινο μάρκετινγκ και πως αυτές κατηγοριοποιούνται. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει πόσο έχει επηρεάσει η εφαρμογή των μεθόδων του πράσινου μάρκετινγκ την στάση των καταναλωτών απέναντι στα οικολογικά προϊόντα και πιο συγκεκριμένα την αγορά των λεγόμενων πράσινων – οικολογικών αυτοκινήτων.el_GR
dc.format.extent78 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΠράσινο μάρκετινγκel_GR
dc.subjectGreen Marketingel_GR
dc.subjectΠράσινο μάρκετινγκ -- Καταναλωτέςel_GR
dc.subjectGreen marketing -- Consumersel_GR
dc.titleΗ επιρροή του πράσινου μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών για την αγορά αυτοκινήτουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, the consumers have begun overwhelmed with products and services that claim to be environmentally friendly. This shift of consumer to the environment, created a new type of consumer, the environmental responsible consumer or as it is better known the "green" consumer. Businesses develop environmental programs and new green products by applying them within a new form of marketing, which is known as green marketing. In this thesis, the aim of research is a full description of the green marketing in all its aspects, as well as the strategies used by marketers and businesses about green marketing and how they are categorized. The purpose of this study is to examine how it has influenced the methods of green marketing on consumer attitudes towards green products and more specifically the purchase of so-called green - eco cars.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record