Η χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2013-07-02Συγγραφέας
Κυμιώνης, Γεώργιος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της χρήσης του διαδικτύου. Το βασικό πλεονέκτημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στο ότι μπορούν να απευθυνθούν σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Ως εκ τούτου δημιουργούνται συνθήκες άμεσης και συνεκτικής επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια μετριοπαθής χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το κοινό. Ωστόσο τα μέλη του δείγματος που είναι ενταγμένα σε συγκεκριμένες ομάδες κοινωνικής δικτύωσης κατανοούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την ανάπτυξη του μάρκετινγκ μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. Δεν παρουσιάστηκαν ωστόσο σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μελών του δείγματος. Οι προοπτικές βελτίωσης του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται κυρίως στην προσπάθεια για αποτελεσματικότερη προώθηση του προϊόντος.