Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΚυμιώνης, Γεώργιος
dc.contributor.otherKymionis, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-02
dc.date.accessioned2013-07-02T08:22:26Z
dc.date.available2013-07-02T08:22:26Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-02
dc.identifier.otherMBA/2013/00136el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1217
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων ως εργαλείων μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποκτά πλέον όλο και περισσότερο σύγχρονες διαστάσεις μέσω της χρήσης του διαδικτύου. Το βασικό πλεονέκτημα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στο ότι μπορούν να απευθυνθούν σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Ως εκ τούτου δημιουργούνται συνθήκες άμεσης και συνεκτικής επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια μετριοπαθής χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το κοινό. Ωστόσο τα μέλη του δείγματος που είναι ενταγμένα σε συγκεκριμένες ομάδες κοινωνικής δικτύωσης κατανοούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την ανάπτυξη του μάρκετινγκ μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. Δεν παρουσιάστηκαν ωστόσο σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μελών του δείγματος. Οι προοπτικές βελτίωσης του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται κυρίως στην προσπάθεια για αποτελεσματικότερη προώθηση του προϊόντος.el_GR
dc.format.extent93 σ. πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.titleΗ χρήση των social media ως εργαλείο μάρκετινγκel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe thesis tries to assert the basic options of social media marketing and their perception by consumers. Marketing is being more and more modernized throughout the use of the web and especially of social media. The basic advantage of social media marketing stands in the relationship of great target group and in its low cost. As a sequence conditions of direct and cognitive communication between firms and the public are generated. According to the results a moderate use of social media for marketing tools is observed in consumer behavior. However members of social media groups understand more the strategies of social media marketing. No significant differences were observed due to demographic characteristics of the sample. Last but not least social media marketing strategies can be improved throughout the adoption of more effective strategies of promotion.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record