Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣκλάβου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΠαλαπέλα, Γεωργία
dc.contributor.otherPalapela, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-05-23
dc.date.accessioned2013-05-23T07:45:26Z
dc.date.available2013-05-23T07:45:26Z
dc.date.copyright2009-09
dc.date.issued2013-05-23
dc.identifier.otherΕΠΑ/2009/00016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1180
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣημαντικός κρίνεται ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ως ένας συνδετικός κρίκος και μια ευέλικτη ζώνη για να υλοποιηθεί η αποτελεσματική γνώση ως απόρροια μιας ειδικευμένης διδακτικής προσέγγισης. Σε αυτα τα πλαίσια αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πάνω στα νέα διδακτικά μέσα απο ειδικευμένους εκπαιδευτές που έχουν συνειδητοποιήσει το ρόλο τους για τη δημιουργία ενός κατάλληλου κλίματος προσέγγισης των εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση και καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Β' επιπέδου στο πλαίσιο παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που διεξήχθησαν για την κατάρτιση τους. Βασικός στόχος είναι να σκιαγραφήσει την επιμορφωτική πραγματικότητα μέσα απο την καταγραφή των απόψεων και των στάσεων, σχετικά με την οργάνωση και το περιεχόμενο των προγραμμάτων επιμόρφωσης, την ύπαρξη ή όχι λειτουργικών κενών και ελλείψεων καθώς και την ετοιμότητα τους να διαδραματίσουν το ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή ενηλίκων μετά το τέλος της επιμόρφωσης τους. Για την αποτελεσματικότητα των στόχων που τέθηκαν, επιλέχθηκε το μοντέλο της ποιοτικής προσέγγισης για την διεξάγωγή της έρευνας και συγκεκριμένα ως εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη που εφαρμόστηκε σε ένα μικρό δείγμα εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέλος γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων, συμπερασμάτων και προτάσεωνel_GR
dc.format.extent136 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΤεχνολογία στην εκπαίδευσηel_GR
dc.titleΟι εκπαιδευτικοί ως εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές εκπαιδευτικών σε θέματα εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Π.Α.Κ.Ε. Θεσσαλίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe role of new technologies in education in considered as very important as a link and a flexible zone in order for thw effective knowledge to be achived, as a result of a specialized teaching approach. In this frame, thw importance of teacher training on new teaching methods in recognized by skilled instructors who have become aware of their role in the creation of a suitable in teachers approach in terms of life-long learning and adult training. This study aims at exloring and recording the educational needs of B' level teacher instructors in terms of attending training programs carried out of their training. The primary goal is to set the scene of the educationsl reality, through the opinions and attitudes that are put into paper, in connection with the organization and the content of training programs, thw existence or not functional gaps and absences, as well as their readiness to perform the role of the modern adult instructor at the end of their training. In order for the objectives set to be effective, the model of the qualitative approach to the investogation was chosen and in paricular as a tool for date collection the interview applied to asmall sample of teacher instructors of primary and Secondary Education. Finally, the presenation of the finding, conlusions and proposals takes place.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής