Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι εκπαιδευτικοί ως εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές εκπαιδευτικών σε θέματα εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Π.Α.Κ.Ε. Θεσσαλίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2009-00016.pdf (4.667Mb)
    Date
    2013-05-23
    Author
    Παλαπέλα, Γεωργία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σημαντικός κρίνεται ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ως ένας συνδετικός κρίκος και μια ευέλικτη ζώνη για να υλοποιηθεί η αποτελεσματική γνώση ως απόρροια μιας ειδικευμένης διδακτικής προσέγγισης. Σε αυτα τα πλαίσια αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πάνω στα νέα διδακτικά μέσα απο ειδικευμένους εκπαιδευτές που έχουν συνειδητοποιήσει το ρόλο τους για τη δημιουργία ενός κατάλληλου κλίματος προσέγγισης των εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση και καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Β' επιπέδου στο πλαίσιο παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που διεξήχθησαν για την κατάρτιση τους. Βασικός στόχος είναι να σκιαγραφήσει την επιμορφωτική πραγματικότητα μέσα απο την καταγραφή των απόψεων και των στάσεων, σχετικά με την οργάνωση και το περιεχόμενο των προγραμμάτων επιμόρφωσης, την ύπαρξη ή όχι λειτουργικών κενών και ελλείψεων καθώς και την ετοιμότητα τους να διαδραματίσουν το ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή ενηλίκων μετά το τέλος της επιμόρφωσης τους. Για την αποτελεσματικότητα των στόχων που τέθηκαν, επιλέχθηκε το μοντέλο της ποιοτικής προσέγγισης για την διεξάγωγή της έρευνας και συγκεκριμένα ως εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη που εφαρμόστηκε σε ένα μικρό δείγμα εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέλος γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων, συμπερασμάτων και προτάσεων
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1180
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013