Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΜΕΤ)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΜΕΤ)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι εκπαιδευτικοί ως εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτές εκπαιδευτικών σε θέματα εισαγωγής των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Η περίπτωση του Π.Α.Κ.Ε. Θεσσαλίας

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΠΑ-2009-00016.pdf (4.667Mb)
    Ημερομηνία
    2013-05-23
    Συγγραφέας
    Παλαπέλα, Γεωργία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σημαντικός κρίνεται ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ως ένας συνδετικός κρίκος και μια ευέλικτη ζώνη για να υλοποιηθεί η αποτελεσματική γνώση ως απόρροια μιας ειδικευμένης διδακτικής προσέγγισης. Σε αυτα τα πλαίσια αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πάνω στα νέα διδακτικά μέσα απο ειδικευμένους εκπαιδευτές που έχουν συνειδητοποιήσει το ρόλο τους για τη δημιουργία ενός κατάλληλου κλίματος προσέγγισης των εκπαιδευτικών στα πλαίσια της δια βίου μάθησης και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση και καταγραφή των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Β' επιπέδου στο πλαίσιο παρακολούθησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων που διεξήχθησαν για την κατάρτιση τους. Βασικός στόχος είναι να σκιαγραφήσει την επιμορφωτική πραγματικότητα μέσα απο την καταγραφή των απόψεων και των στάσεων, σχετικά με την οργάνωση και το περιεχόμενο των προγραμμάτων επιμόρφωσης, την ύπαρξη ή όχι λειτουργικών κενών και ελλείψεων καθώς και την ετοιμότητα τους να διαδραματίσουν το ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή ενηλίκων μετά το τέλος της επιμόρφωσης τους. Για την αποτελεσματικότητα των στόχων που τέθηκαν, επιλέχθηκε το μοντέλο της ποιοτικής προσέγγισης για την διεξάγωγή της έρευνας και συγκεκριμένα ως εργαλείο συλλογής δεδομένων η συνέντευξη που εφαρμόστηκε σε ένα μικρό δείγμα εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέλος γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων, συμπερασμάτων και προτάσεων
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1180
    Συλλογές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΜΕΤ)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013