Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθακόπουλος, Βλάσης
dc.contributor.authorΠολυδώρου, Μαρία
dc.contributor.otherPolydwrou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-02-25
dc.date.accessioned2013-02-25T12:09:36Z
dc.date.available2013-02-25T12:09:36Z
dc.date.copyright2013-01
dc.date.issued2013-02-25
dc.identifier.otherMBA/2013/00099el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1155
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη προοπτική στην προώθηση των επιχειρήσεων μέσω των καναλιών των Social Media. Επιχειρήσεις ξεκίνησαν δειλά δειλά να χρησιμοποιούν τα Social Media, σαν ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ. Στόχος τους ήταν να κερδίσουν ότι καλύτερο μπορούσαν από το momentum την άνθησης των Social Media, σε θέματα αναγνωρισιμότητας, εταιρικής φήμης και πωλήσεων. Η παρούσα μελέτη σαν στόχο είχε να μελετήσει το φαινόμενο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, να ερευνήσει το ενδιαφέρον και την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τέλος να παρουσιάσει τα ευρήματα έρευνας πεδίου σε Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που στόχο είχε την ανάδειξη αποτελεσμάτων χρήσης των κοινωνικών δικτύων στην αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις των επιχειρήσεων αυτών. Τα ευρήματα έδειξαν μεγάλη εξοικείωση των κυπριακών επιχειρήσεων με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ταυτόχρονα, παρουσίασαν μια ικανοποίηση των επιχειρήσεων ως προς την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των μέσων αυτών.el_GR
dc.format.extent79 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ
dc.titleΜελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, Social Media are witnessing a phenomenal “booming”. This “phenomenon” was strongly contested, initially, particularly by the business world. Some communication professionals, however, saw a great potential in promoting business through the channels of Social Media. Businesses began timidly to use Social Media, as a new marketing tool. Their goal was to win the best they could from the momentum of the burgeoning Social Media, on brand recognition, corporate reputation and sales. The present study’s goal was to investigate the phenomenon of social media to investigate the interest and the levels of social media usage and to present the findings of field research, in Cyprus companies providing services. The field research was aiming at highlighting the results of using social networks on corporate reputation and sales of these companies. The findings showed great familiarity of Cypriot enterprises with social media while simultaneously expressed a satisfaction of these businesses as to the effectiveness and efficiency of the Social Media tools.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record