Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μελέτη μάρκετινγκ. Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις υπηρεσιών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00099.pdf (1.119Mb)
    Date
    2013-02-25
    Author
    Πολυδώρου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τη σημερινή εποχή, τα Social Media βιώνουν μια αξιοπρόσεκτη άνθηση. Αυτό το φαινόμενο, αρχικά αμφισβητήθηκε έντονα, ιδίως από τον επιχειρηματικό κόσμο. Κάποιοι επιχειρηματίες της επικοινωνίας ωστόσο, διέκριναν μια μεγάλη προοπτική στην προώθηση των επιχειρήσεων μέσω των καναλιών των Social Media. Επιχειρήσεις ξεκίνησαν δειλά δειλά να χρησιμοποιούν τα Social Media, σαν ένα νέο εργαλείο μάρκετινγκ. Στόχος τους ήταν να κερδίσουν ότι καλύτερο μπορούσαν από το momentum την άνθησης των Social Media, σε θέματα αναγνωρισιμότητας, εταιρικής φήμης και πωλήσεων. Η παρούσα μελέτη σαν στόχο είχε να μελετήσει το φαινόμενο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, να ερευνήσει το ενδιαφέρον και την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τέλος να παρουσιάσει τα ευρήματα έρευνας πεδίου σε Κυπριακές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που στόχο είχε την ανάδειξη αποτελεσμάτων χρήσης των κοινωνικών δικτύων στην αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις των επιχειρήσεων αυτών. Τα ευρήματα έδειξαν μεγάλη εξοικείωση των κυπριακών επιχειρήσεων με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ταυτόχρονα, παρουσίασαν μια ικανοποίηση των επιχειρήσεων ως προς την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των μέσων αυτών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1155
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013