Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2011-00027.pdf (1.141Mb)
    Date
    2011-07-29
    Author
    Σωτήρχος, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρησης της ποιότητας στις υπηρεσίες αισθητικής και σε ποιο βαθμό συσχετίζεται με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Επιπρόσθετος σκοπός είναι να μελετηθεί αν παράγοντες όπως το προσωπικό ,το περιβάλλον, ο εξοπλισμός τα μηχανήματα , επηρεάζουν την ικανοποίηση του πελάτη. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας πήραμε ως δείγμα τους πελάτες μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών κέντρων αισθητικής , και συγκεκριμένα καταναλωτές από τον όμιλο Πρίνου. Το 1ο κεφάλαιο παρουσιάζει συνοπτικά τη σημαντικότητα των μετρήσεων ικανοποίησης , αφοσίωσης των καταναλωτών τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τα κέντρα αισθητικής. Το 2ο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία από την ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με την φύση και τα χαρακτηριστικά υπηρεσιών, την ικανοποίηση του πελάτη, τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών και μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτή. Το 3ο κεφάλαιο παρουσιάζεται σχηματικά το θεωρητικό υπόδειγμα και τις βασικές θεωρητικές υποθέσεις. Το 4ο κεφάλαιο έχει ως κυρίαρχα στοιχεία το ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους καταναλωτές και μία γρήγορη επισκόπηση του ομίλου Πρίνου. Το 5ο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση αποτελεσμάτων, όπου περιλαμβάνονται αναλύσεις για την επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων, συμπεράσματα για την επιχείρηση και τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, καθώς και πιθανές προτάσεις. Τέλος παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα καθώς και κάποιες προτάσεις με στόχο να βελτιωθούν τα κέντρα αισθητικής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/107
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013