Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2011-00027.pdf (1.141Mb)
    Ημερομηνία
    2011-07-29
    Συγγραφέας
    Σωτήρχος, Κωνσταντίνος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρησης της ποιότητας στις υπηρεσίες αισθητικής και σε ποιο βαθμό συσχετίζεται με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Επιπρόσθετος σκοπός είναι να μελετηθεί αν παράγοντες όπως το προσωπικό ,το περιβάλλον, ο εξοπλισμός τα μηχανήματα , επηρεάζουν την ικανοποίηση του πελάτη. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας πήραμε ως δείγμα τους πελάτες μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών κέντρων αισθητικής , και συγκεκριμένα καταναλωτές από τον όμιλο Πρίνου. Το 1ο κεφάλαιο παρουσιάζει συνοπτικά τη σημαντικότητα των μετρήσεων ικανοποίησης , αφοσίωσης των καταναλωτών τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τα κέντρα αισθητικής. Το 2ο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία από την ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με την φύση και τα χαρακτηριστικά υπηρεσιών, την ικανοποίηση του πελάτη, τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών και μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτή. Το 3ο κεφάλαιο παρουσιάζεται σχηματικά το θεωρητικό υπόδειγμα και τις βασικές θεωρητικές υποθέσεις. Το 4ο κεφάλαιο έχει ως κυρίαρχα στοιχεία το ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους καταναλωτές και μία γρήγορη επισκόπηση του ομίλου Πρίνου. Το 5ο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση αποτελεσμάτων, όπου περιλαμβάνονται αναλύσεις για την επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων, συμπεράσματα για την επιχείρηση και τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, καθώς και πιθανές προτάσεις. Τέλος παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα καθώς και κάποιες προτάσεις με στόχο να βελτιωθούν τα κέντρα αισθητικής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/107
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013