Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΣωτήρχος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherSwtirxos, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-07-29
dc.date.accessioned2011-07-29T10:44:08Z
dc.date.available2011-07-29T10:44:08Z
dc.date.copyright2011-07
dc.date.issued2011-07-29
dc.identifier.otherMBA/2011/00027el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/107
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές σ. 105-107el_GR
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρησης της ποιότητας στις υπηρεσίες αισθητικής και σε ποιο βαθμό συσχετίζεται με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Επιπρόσθετος σκοπός είναι να μελετηθεί αν παράγοντες όπως το προσωπικό ,το περιβάλλον, ο εξοπλισμός τα μηχανήματα , επηρεάζουν την ικανοποίηση του πελάτη. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας πήραμε ως δείγμα τους πελάτες μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών κέντρων αισθητικής , και συγκεκριμένα καταναλωτές από τον όμιλο Πρίνου. Το 1ο κεφάλαιο παρουσιάζει συνοπτικά τη σημαντικότητα των μετρήσεων ικανοποίησης , αφοσίωσης των καταναλωτών τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τα κέντρα αισθητικής. Το 2ο κεφάλαιο παρουσιάζονται στοιχεία από την ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με την φύση και τα χαρακτηριστικά υπηρεσιών, την ικανοποίηση του πελάτη, τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών και μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτή. Το 3ο κεφάλαιο παρουσιάζεται σχηματικά το θεωρητικό υπόδειγμα και τις βασικές θεωρητικές υποθέσεις. Το 4ο κεφάλαιο έχει ως κυρίαρχα στοιχεία το ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε στους καταναλωτές και μία γρήγορη επισκόπηση του ομίλου Πρίνου. Το 5ο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση αποτελεσμάτων, όπου περιλαμβάνονται αναλύσεις για την επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων, συμπεράσματα για την επιχείρηση και τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, καθώς και πιθανές προτάσεις. Τέλος παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα καθώς και κάποιες προτάσεις με στόχο να βελτιωθούν τα κέντρα αισθητικής.el_GR
dc.format.extent107 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΥπηρεσίες Αισθητικήςel_GR
dc.subjectΌμιλος ΠΡΙΝΟΥel_GR
dc.titleΜέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of present Diplomatic work is the measurement of quality in the services of aesthetics and in who degree it is connected with the satisfaction and the devotion of customers. Additional aim is to be studied if factors as the personnel, the environment, the equipment the instruments, influence the satisfaction of customer. For the realisation of present research we took as sample the customers of company of benefit of services of centres of aesthetics, and concretely customers from the branches of Prinou. The 1st chapter presents concisely the importance of measurements of satisfaction, devotion of consumers so much for the enterprises what for the centres of aesthetics. The 2nd chapter are presented elements from the Greek and international bibliography in regard to the nature and the characteristics of services, the satisfaction of customer, the measurement of quality of services and models of behaviour of consumer. The 3rd chapter is presented schematically the theoretical model and the basic theoretical affairs. The 4th chapter has as sovereign elements the questionnaire which was given in the consumers and one fast review of Prinou group. The 5th chapter becomes presentation of results, where are included analyses for the confirmation of inquiring affairs, conclusions for the enterprise and the other enterprises of branch, as well as likely proposals. Finally are presented the final conclusions as well as certain proposals in order to be improved the centres of aesthetics.el_GR
dc.format.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record