Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2944-2963 από 5556
-
Θεωρία ρύθμισης κεφαλαιαγορών και θεσμικό πλαίσιο στην Ε.Ε. Η σημασία του ρυθμιστικού πλαισίου στο χρηματοοικονομικό τομέα
(2012-07-10)Η σταθερότητα του χρηματοπιστωτικού συστήματος μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα δημόσιο αγαθό, το οποίο ωφελεί το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας καθώς το κόστος μιας κρίσης εκτείνεται σε όλο το φάσμα της οικονομίας. ... -
Θεωρία της επικοινωνίας και θεωρία της λογοτεχνίας: Μια διαλεκτική
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η συνάφεια της επικοινωνίας με τη λογοτεχνία μοιάζει να είναι μεγάλη: και στις δύο λειτουργεί το σχήμα πομπός – μήνυμα – δέκτης (ή: συγγραφέας – λογοτεχνικό έργο – αναγνώστης), αλλά επίσης και οι δύο εμπλέκουν αφηγήσεις. ... -
Θεωρίες συνομωσίας στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντιλήψεις και στάσεις νέων ηλικίας 18-25 ετών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Οι θεωρίες συνομωσίας δεν είναι νέο φαινόμενο. Είναι ριζωμένες στη δυτική κουλτούρα ήδη από τον Μεσαίωνα. Από τη δεκαετία του 1960 και μετά, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αρχικά και αργότερα το Διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής ... -
Θεωρίες υποκίνησης εργαζομένων και κίνητρα ενίσχυσης του ηθικού τους - Μελέτη περίπτωσης τράπεζας
(2012-07-24)Αναμφισβήτητα οι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και αντιμετωπίζουν σύνθετα ζητήματα και προκλήσεις, δεδομένου της παγκοσμιοποίησης, της οικονομικής αστάθειας και των ... -
Θρησκευτικός Λόγος
(1993) -
Θωράκιση συσκευών τύπου Internet of Things (IP Cameras) από Botnets.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Διατριβή αυτή γίνεται στα πλαίσια των ερευνητικών αναγκών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Ασφάλεια Υπολογιστών και Δικτύων” του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η έρευνα αυτή αποσκοπεί στην μελέτη του τρόπου λειτουργίας ... -
Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Το ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο ... -
Ιατρικά Σύμμεικτα Κύπρου
(2009) -
Ιατρικός τουρισμός στην Κύπρο
(2012-09-19)Σκοπός της μελέτης ήταν η ανάδειξη, μέσα από τις απαντήσεις των εμπειρογνωμόνων, των αναγκών έτσι ώστε, αφού δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες, η Κύπρος να επιτύχει τον στόχο της κατάκτησης ενός μεριδίου της αγοράς του ... -
Ιατρικός τουρισμός: Νέες τάσεις και καλές πρακτικές. Η περίπτωση της Ελλάδας
(2015-08-21)Εισαγωγή: Ο Τουρισμός Υγείας εμπεριέχει τον Τουρισμό Ευεξίας, τον Ιατρικό Τουρισμό και τον Ιαματικό Τουρισμό. Οι επί μέρους κλάδοι της εν λόγω μορφής τουρισμού, εφόσον αναπτυχθούν κατάλληλα και αξιοποιηθούν, μπορούν να ... -
Ιδεολογικές διαστάσεις του γλωσσικού μαθήματος: Ανάλυση διδακτικών εγχειριδίων
(2015-07-17)Η παρούσα διατριβή, έχοντας ως άξονα και σημείο αναφοράς τα κείμενα της πρώτης ενότητας του βιβλίου της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου με τίτλο «Η Ελλάδα στον κόσμο», επικεντρώνεται στη σχέση ιδεολογίας και διδακτικής ... -
Ιδιοκτησιακό μοντέλο φαρμακείων - ιστορία προκλήσεις και προοπτικές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, το καθεστώς ιδιοκτησίας των φαρμακείων στην Ελλάδα πριν την δημοσιονομική κρίση του 2009, τις νομοθετικές αλλαγές στο ... -
Ιδιωτικές οδοντιατρικές υπηρεσίες: Ικανοποίηση δημοσίων και δημοτικών υπαλλήλων στον Νομό Αχαϊας
(2012-08-28)Με την ραγδαία αύξηση των δαπανών του κοινωνικού κράτους και ιδίως στον τομέα των υπηρεσιών υγείας, δημιουργήθηκε η ανάγκη μέτρησης της ποιότητας των προσφερομένων υπηρεσιών, ώστε οι περιορισμένοι συνήθως διαθέσιμοι πόροι ... -
Ιδιωτικό και κοινωνικό μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(2016-03-09)Το μάρκετινγκ στο χώρο της Οδοντιατρικής περιλαμβάνει το σχεδιασμό, το μάνατζμεντ και την επικοινωνία μεταξύ γιατρού - ασθενή για την απόδοση αξίας στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να καταγράφεί ... -
Ιδιωτικότητα και προσωπικά δεδομένα στο διαδίκτυο: Η χρήση των "cookies"
(2017-03-01)Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη και η αποτύπωση της σημερινής πραγματικότητας στο Διαδίκτυο ως προς την ιδιωτικότητα των χρηστών. Έμφαση δίνεται σε διαδικτυακές σελίδες που έχουν υψηλή επισκεψιμότητα ... -
Ιδιωτικότητα σε έξυπνους ψηφιακούς βοηθούς (Smart Virtual Assistants)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-11)Η εργασία αυτή μελετά τις προκλήσεις που υπάρχουν όσον αφορά την ιδιωτικότητα που υπάρχει κατά την χρήση Έξυπνων Ψηφιακών Βοηθών (ΕΨΒ) που υπάρχουν ως επί τον πλείστων στα σπίτια των χρηστών. Ανεξάρτητα με τα μέτρα και ... -
Ίδρυση αγροτικού συνεταιρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης
(2015-09-07)Ο θεσμός των συνεταιρισμών, είναι ένα θέμα που προσελκύει το ενδιαφέρον των επιστημόνων, των πολιτικών και γενικά του κόσμου είτε αυτός είναι μέλος του συνεταιρισμού, είτε όχι. Ένας αγροτικός συνεταιρισμός είναι μια ... -
Ίδρυση, οργάνωση, & εδραίωση νεοφυών επιχειρήσεων (Start-up Companies) στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-11)Η σύγχρονη ανάγκη για ανάπτυξη όλων των τομέων – κοινωνικών, οικονομικών, τεχνολογικών - στα ανεπτυγμένα κράτη έχει οδηγήσει στην κατά σειρά παρουσία στη νέα τεχνολογική αγορά νεοφυών επιχειρήσεων (start-up companies). Η ... -
Ικανοποίηση από τη ζωή και εφηβεία.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η ικανοποίηση από τη ζωή συνδέεται στενά με την σωματική και ψυχική υγεία, δείχνοντας τα επίπεδα ευημερίας του ατόμου. Αναφέρεται ως μια συνολική αξιολόγηση της ζωής και σηματοδοτεί την υποκειμενική ευημερία. Αναγνωρίζοντας ...