Ιδιωτικό και κοινωνικό μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Abstract
Το μάρκετινγκ στο χώρο της Οδοντιατρικής περιλαμβάνει το σχεδιασμό, το μάνατζμεντ και την επικοινωνία μεταξύ γιατρού - ασθενή για την απόδοση αξίας στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να καταγράφεί η σχέση των ιδιωτών Οδοντιάτρων με το ιδιωτικό ή το κοινωνικό μάρκετινγκ και με ποια μέσα την εκφράζουν αυτήν για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Μεθοδολογία: Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσα απο ερωτηματολόγιο και κατόπιν έγινε σύγκριση με την διεθνή εμπριτία. Το δείγμα αποτέλεσαν Οδοντιάτροι Θεσσαλονίκης, Αθήνας και Κρήτης (Ιεράπετρα-Ηρακλέιου). Η περιγραφική στατιστική βοήθησε να αναδειχθούν οι τυχόν διαφορές μεταξύ των πόλεων, ενώ συσχετισμοί έγιναν ανάμεσα στις ηλικίες και τη χρήση του μάρκετινγκ, όπως και του φύλλου και του μάρκετινγκ.