Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚωστόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΖάνου, Ευτυχία
dc.contributor.otherZanou, Eftychia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2024-02-13T11:05:05Z
dc.date.available2024-02-13T11:05:05Z
dc.date.copyright2024-02-13
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.otherMBA/2023/01090el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5750
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε αυτή την εργασία εξετάζονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κύπρο (εφεξής εταιρεία), η οποία ανέπτυξε και εμπορεύεται ένα καινοτόμο λογισμικό προϊόν-πλατφόρμα (εφεξής εταιρεία). Οι εν δυνάμει πελάτες του προγράμματος αυτού είναι οι διαχειριστικές εταιρείες κοινόκτητων οικοδομών. Η χρήση του συγκεκριμένου λογισμικού προϊόντος είναι υποβοηθητική στη διαδικασία υπολογισμού και καταμερισμού των εξόδων και των ποσών των κοινοχρήστων που αντιστοιχούν στις μονάδες μίας κοινόκτητης οικοδομής. Ο σχεδιασμός του κατάλληλου μείγματος μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα σημαντικός, όσον αφορά την προσπάθεια της εταιρείας για την χρήση του προϊόντος από ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό διαχειριστικών εταιρειών. Σε αυτή την έρευνα καταγράφονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εταιρεία και εξετάζεται και αποτιμάται η στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Ένα από τα αποτελέσματα που προκύπτει μέσα από την έρευνα αυτή είναι ότι ένας από τους πιο κύριους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών της, οι οποίοι μπορούν να χαρακτηριστούν ως «διαρκείς» πελάτες, λόγω της φύσης του προϊόντος (λογισμικό πρόγραμμα) που προσφέρει η εταιρεία.el_GR
dc.format.extent66 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectStrategic marketingel_GR
dc.titleΠροκλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ για την εισαγωγή στην αγορά νέων τεχνολογικών λογισμικών προϊόντων-Μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation examines the marketing challenges faced by a company in Cyprus, which developed and markets an innovative software product-platform. The potential clients of this program are the management companies of jointly owned buildings. The use of the specific product software is helpful in the calculation process for the distribution of the expenses and the amounts of the common users corresponding to the units of a jointly owned building. The design of the right marketing is important regarding the getting of the adopted product by a larger number of management companies and making a reasonable profit. In this research, through the study of a single case (case study) an attempt is made to record the marketing challenges faced by the specific company and the marketing strategy it applies is examined and evaluated. One of the results obtained from this research is that one of the main objectives of the marketing strategy implemented by the company is the retention of its existing customers, who can be characterized as "regular" customers due to the nature of the product (software program) offered by the company.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής