Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Προκλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ για την εισαγωγή στην αγορά νέων τεχνολογικών λογισμικών προϊόντων-Μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2023-01090.pdf (657.8Kb)
    Date
    2023-12
    Author
    Ζάνου, Ευτυχία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε αυτή την εργασία εξετάζονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κύπρο (εφεξής εταιρεία), η οποία ανέπτυξε και εμπορεύεται ένα καινοτόμο λογισμικό προϊόν-πλατφόρμα (εφεξής εταιρεία). Οι εν δυνάμει πελάτες του προγράμματος αυτού είναι οι διαχειριστικές εταιρείες κοινόκτητων οικοδομών. Η χρήση του συγκεκριμένου λογισμικού προϊόντος είναι υποβοηθητική στη διαδικασία υπολογισμού και καταμερισμού των εξόδων και των ποσών των κοινοχρήστων που αντιστοιχούν στις μονάδες μίας κοινόκτητης οικοδομής. Ο σχεδιασμός του κατάλληλου μείγματος μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα σημαντικός, όσον αφορά την προσπάθεια της εταιρείας για την χρήση του προϊόντος από ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό διαχειριστικών εταιρειών. Σε αυτή την έρευνα καταγράφονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εταιρεία και εξετάζεται και αποτιμάται η στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Ένα από τα αποτελέσματα που προκύπτει μέσα από την έρευνα αυτή είναι ότι ένας από τους πιο κύριους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών της, οι οποίοι μπορούν να χαρακτηριστούν ως «διαρκείς» πελάτες, λόγω της φύσης του προϊόντος (λογισμικό πρόγραμμα) που προσφέρει η εταιρεία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5750
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013