Προκλήσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ για την εισαγωγή στην αγορά νέων τεχνολογικών λογισμικών προϊόντων-Μελέτη περίπτωσης
Abstract
Σε αυτή την εργασία εξετάζονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κύπρο (εφεξής εταιρεία), η οποία ανέπτυξε και εμπορεύεται ένα καινοτόμο λογισμικό προϊόν-πλατφόρμα (εφεξής εταιρεία). Οι εν δυνάμει πελάτες του προγράμματος αυτού είναι οι διαχειριστικές εταιρείες κοινόκτητων οικοδομών. Η χρήση του συγκεκριμένου λογισμικού προϊόντος είναι υποβοηθητική στη διαδικασία υπολογισμού και καταμερισμού των εξόδων και των ποσών των κοινοχρήστων που αντιστοιχούν στις μονάδες μίας κοινόκτητης οικοδομής.
Ο σχεδιασμός του κατάλληλου μείγματος μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα σημαντικός, όσον αφορά την προσπάθεια της εταιρείας για την χρήση του προϊόντος από ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό διαχειριστικών εταιρειών. Σε αυτή την έρευνα καταγράφονται οι προκλήσεις μάρκετινγκ που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εταιρεία και εξετάζεται και αποτιμάται η στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Ένα από τα αποτελέσματα που προκύπτει μέσα από την έρευνα αυτή είναι ότι ένας από τους πιο κύριους στόχους της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία είναι η διατήρηση των υφιστάμενων πελατών της, οι οποίοι μπορούν να χαρακτηριστούν ως «διαρκείς» πελάτες, λόγω της φύσης του προϊόντος (λογισμικό πρόγραμμα) που προσφέρει η εταιρεία.