dc.contributor.advisor | Γκριζάλης, Στέφανος | |
dc.contributor.author | Νικολάου, Χρυστάλλα | |
dc.contributor.other | Nicolaou, Chrystalla | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:46:35Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T12:46:35Z | |
dc.date.copyright | 2024-02-06 | |
dc.date.issued | 2023-12 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2023/00280 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5730 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, παρατηρούμε ότι χρόνο με τον χρόνο, η τεχνολογική εξέλιξη έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και μεγαλύτερες εταιρίες-κολοσσοί προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εμφανίστηκαν νέες διαστάσεις του Μάρκετινγκ οι οποίες αφορούν την χρήση διαδικτυακών εργαλείων και στρατηγικών. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, είναι πλέον απαραίτητο για να είναι ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου μια επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους.
O κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της χρήσης του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με βάση την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα γίνεται η ανάλυση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από την χρήση του αλλά και αναφορά σε αδυναμίες και ελλείψεις που παρατηρούνται.
Στην Κύπρο, διαφαίνεται ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα και τα θετικά αποτελέσματα στον κύκλο εργασιών τους από την χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ.
Τα πιο σημαντικά εργαλεία του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ είναι των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας, σύμφωνα με την περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Διαφαίνεται ότι εκ πρώτης όψεως η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ στην Κύπρο βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο υστερεί όσο αφορά την χρήση κάποιων στρατηγικών και την κατανόηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων τεχνολογικών τάσεων.
Καταληκτικά, με βάση την ανάλυση αποτελεσμάτων γίνονται κάποιες προτάσεις που αφορούν την διεύρυνση της έρευνας σε παρεμφερείς τομείς. | el_GR |
dc.format.extent | 72 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Digital marketing | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακό μάρκετινγκ--Κυπριακές επιχειρήσεις | el_GR |
dc.subject | Digital marketing--Cyprus businesses | el_GR |
dc.subject | Social media | el_GR |
dc.title | Ψηφιακό μάρκετινγκ και κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στρατηγικές και εργαλεία | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In the modern era we live in, we can see that year after year, technological development has changed the way in which small and medium-sized enterprises and larger companies - giants promote their products and services. New dimensions of marketing have emerged which involve the use of online tools and strategies. Internet Marketing, is now essential for a business of any size to be competitive in the long run.
The main objective of this Master's thesis is to study the use of Internet Marketing by Cypriot SMEs. Based on the literature review and the empirical research, the analysis of the advantages resulting from its use is made and a reference to weaknesses and shortcomings observed.
In Cyprus, it is evident that most of the enterprises have realized the importance and positive effects on their turnover from the use of Internet Marketing.
The most important tools of Internet Marketing are Social Media, Email and the existence of a corporate website, according to the descriptive analysis of the survey results.
It appears that at first view the use of Internet Marketing in Cyprus is at a satisfactory level, however, it lags in terms of the use of some strategies and in terms of the understanding of the ever-changing technological trends.
In conclusion, based on the analysis of the results, some suggestions are made regarding the extension of the research in similar areas | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |