Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψηφιακό μάρκετινγκ και κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στρατηγικές και εργαλεία

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΔΤΠ-2023-00280.pdf (2.843Mb)
    Ημερομηνία
    2023-12
    Συγγραφέας
    Νικολάου, Χρυστάλλα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, παρατηρούμε ότι χρόνο με τον χρόνο, η τεχνολογική εξέλιξη έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και μεγαλύτερες εταιρίες-κολοσσοί προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εμφανίστηκαν νέες διαστάσεις του Μάρκετινγκ οι οποίες αφορούν την χρήση διαδικτυακών εργαλείων και στρατηγικών. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, είναι πλέον απαραίτητο για να είναι ανταγωνιστική σε βάθος χρόνου μια επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους. O κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της χρήσης του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις κυπριακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Με βάση την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα γίνεται η ανάλυση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από την χρήση του αλλά και αναφορά σε αδυναμίες και ελλείψεις που παρατηρούνται. Στην Κύπρο, διαφαίνεται ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αντιληφθεί την σημαντικότητα και τα θετικά αποτελέσματα στον κύκλο εργασιών τους από την χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ. Τα πιο σημαντικά εργαλεία του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ είναι των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και η ύπαρξη εταιρικής ιστοσελίδας, σύμφωνα με την περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Διαφαίνεται ότι εκ πρώτης όψεως η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ στην Κύπρο βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο υστερεί όσο αφορά την χρήση κάποιων στρατηγικών και την κατανόηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων τεχνολογικών τάσεων. Καταληκτικά, με βάση την ανάλυση αποτελεσμάτων γίνονται κάποιες προτάσεις που αφορούν την διεύρυνση της έρευνας σε παρεμφερείς τομείς.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5730
    Συλλογές
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013