Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος της παροχής στοιχείων σε συνδυασμό με τον επιχειρηματολογικό διάλογο στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΠΑ-2023-00082.pdf (896.9Kb)
    Ημερομηνία
    2023-05
    Συγγραφέας
    Καραδάκη, Όλγα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διατριβή στο πρώτο μέρος ορίζει τι είναι επιχειρηματολογία και πώς συνδέεται με την κριτική σκέψη. Στην συνέχεια παρουσιάζει την μέθοδο “Argue with Me” “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου” η οποία εφαρμόστηκε αρχικά από την Kuhn (2008). Η μέθοδος αυτή έχει ως κύριο συστατικό τον επιχειρηματολογικό διάλογο και στοχεύει στην καλλιέργεια επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων. Υποστηρίζεται πως η μέθοδος αυτή μπορεί να υπηρετήσει τους στόχους των σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων για καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργία σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται μια έρευνα σε μαθητές Γυμνασίου κατά την οποία εφαρμόστηκαν κάποια από τα στοιχεία της μεθόδου “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου”. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμφωνούν με τα πορίσματα της προηγούμενης έρευνας σχετικά με την βελτίωση των επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν στην παρέμβαση σε σχέση με τους μαθητές και τις μαθήτριες που δεν συμμετείχαν στην παρέμβαση με σπουδαιότερη αυτή που αφορά την χρήση αμφίπλευρων επιχειρημάτων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5599
    Συλλογές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013