Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάς, Κάρολος
dc.contributor.authorΠαπακωνσταντίνου, Σοφία
dc.contributor.otherPapakonstantinou, Sofia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-01T10:35:10Z
dc.date.available2023-08-01T10:35:10Z
dc.date.copyright2023-08-01
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.otherMBA/2023/01055el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5582
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ πανδημία του COVID-19 είχε βαθύ αντίκτυπο στις επιχειρήσεις και τους κλάδους σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες έγιναν πιο δύσπιστοι για την επίσκεψη τους στα φυσικά καταστήματα και επιχειρήσεις για την πραγματοποίηση αγορών λόγω των υφιστάμενων μέτρων αλλά και του φόβου. Επιπλέον, οι καταναλωτές μείωσαν τις μη βασικές αγορές τους και στράφηκαν στα βασικά προϊόντα και τις υπηρεσίες. Αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν σε προβλήματα ρευστότητας για τις εταιρείες και λειτουργικές προκλήσεις αναγκάζοντάς τις να βρουν διαφορετικούς τρόπους να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους εν μέσω της πανδημίας. Αυτή η έρευνα προσπάθησε να εξετάσει τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο των ειδών ένδυσης, και να εντοπίσει τους βασικούς παράγοντες που επηρέασαν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών έπειτα από την πανδημία. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 200 καταναλωτών. Η μελέτη χρησιμοποίησε δομημένο και αυτοσημπληρούμενο ερωτηματολόγιο, το οποίο κοινοποιήθηκε στους συμμετέχοντες μέσω της πλατφόρμας Google Forms. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδείχθηκε δημοφιλής οδός για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων αγόρασε τρόφιμα, ρούχα, παπούτσια, προϊόντα υγείας και ομορφιάς και είδη ψυχαγωγίας στο Διαδίκτυο. Όσον αφορά την οπτική των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η έρευνα αποκάλυψε μια ουδέτερη στάση. Οι καταναλωτές επηρεάζονται αρκετά από διάφορους παράγοντες όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου όπως είναι οι ανησυχίες για την υγεία, εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων, ταχύτητα εξυπηρέτησης και ποιότητα υπηρεσιών και κοινωνική επιρροή.el_GR
dc.format.extentviii, 71 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.subjecte-commerce -- Consumer behaviorel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο -- Καταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectΠανδημία Covid-19el_GR
dc.titleΗ επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Η περίπτωση των προϊόντων ένδυσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe COVID-19 pandemic has had a profound impact on businesses and industries around the world. Customers have become more skeptical about visiting brick-and-mortar stores and businesses to make purchases due to existing measures and fear. In addition, consumers reduced their non-essential purchases and turned to essential goods and services. These factors have led to liquidity problems for companies and operational challenges forcing them to find different ways to continue their operations amid the pandemic. This research sought to examine the attitude of Greek consumers towards clothing e-commerce, and to identify the key factors that influenced changes in consumer behavior following the pandemic. To achieve this goal, a quantitative survey was conducted on a sample of 200 consumers. The study used a structured and self-administered questionnaire, which was shared with participants via the Google Forms platform. According to the survey results, e-commerce proved to be a popular avenue for consumers during the COVID-19 pandemic. The majority of respondents purchased food, clothing, shoes, health and beauty products, and entertainment items online. Regarding the perspective of Greek consumers towards e-commerce, the survey revealed a neutral attitude. Consumers are quite influenced by various factors when making e-commerce purchases such as health concerns, saving time and money, speed of service and service quality, and social influence.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record