Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΠαύλου, Ελένη
dc.contributor.otherPavlou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-01T10:35:04Z
dc.date.available2023-08-01T10:35:04Z
dc.date.copyright2023-08-01
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01056el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5581
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής είναι να διερευνήσει την συμπεριφορά των πωλητών που έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες στο χώρο του λιανεμπορίου καθώς και τους στρεσογόνους παράγοντες που δημιουργούνται στον χώρο εργασίας. Επίσης θα μελετηθεί και πως λειτουργεί ένας πωλητής κάτω από τις συνθήκες αυτές. Στην έρευνα αναλύονται παράγοντες εργασιακού άγχους, καθώς και σχέση πωλητή με πελάτη. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η διενέργεια ποιοτικής έρευνας μέσα από συνεντεύξεις όπου είναι το βασικό εργαλείο μιας ποιοτικής έρευνας. Για τη διεξαγωγή της ερευνάς επιλέχθηκε ένα μεγάλο κατάστημα στη Λεμεσό με μεγάλο αριθμό προσωπικού, το οποίο θα βοηθήσει να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα μέσα από τις διαφορετικές απόψεις διαφόρων ατόμων και θέσεων. Τα άτομα αυτά θεωρούνται κατάλληλα για την παρούσα έρευνα λόγω της καθημερινής επαφής τους με πολλούς και διάφορους πελάτες. Στην προκειμένη περίπτωση το δείγμα αποτέλεσαν 15 άτομα του καταστήματος και ολοκληρωθήκαν 15 συνεντεύξεις.el_GR
dc.format.extentviii, 46 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectSalespeople behaviorel_GR
dc.titleΗ ψυχολογία ενός πωλητή και η σχέση του με τον πελάτηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this master's degree thesis is to study the behavior of salespeople who come in direct contact with customers in retail space and the stress factors that affect their working environment. In addition, it examines how a salesperson performs under these conditions. The research analyzes the stress factors at work and the relationship between the salesperson and the customer. The method used in this qualitative research was the conduct of interviews, which is a key tool of qualitative research. For conducting the research, a large shopping store in Limassol was chosen, which has numerous personnel. This will help to get better results through different opinions from different people. These people are suitable for this research as they come in contact with many different customers daily. In the present case, the sample consisted of 15 employees of the store, and thus 15 interviews were conducted.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record