Η ψυχολογία ενός πωλητή και η σχέση του με τον πελάτη
Επιτομή
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής είναι να διερευνήσει την συμπεριφορά των πωλητών που έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες στο χώρο του λιανεμπορίου καθώς και τους στρεσογόνους παράγοντες που δημιουργούνται στον χώρο εργασίας. Επίσης θα μελετηθεί και πως λειτουργεί ένας πωλητής κάτω από τις συνθήκες αυτές. Στην έρευνα αναλύονται παράγοντες εργασιακού άγχους, καθώς και σχέση πωλητή με πελάτη. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η διενέργεια ποιοτικής έρευνας μέσα από συνεντεύξεις όπου είναι το βασικό εργαλείο μιας ποιοτικής έρευνας. Για τη διεξαγωγή της ερευνάς επιλέχθηκε ένα μεγάλο κατάστημα στη Λεμεσό με μεγάλο αριθμό προσωπικού, το οποίο θα βοηθήσει να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα μέσα από τις διαφορετικές απόψεις διαφόρων ατόμων και θέσεων. Τα άτομα αυτά θεωρούνται κατάλληλα για την παρούσα έρευνα λόγω της καθημερινής επαφής τους με πολλούς και διάφορους πελάτες. Στην προκειμένη περίπτωση το δείγμα αποτέλεσαν 15 άτομα του καταστήματος και ολοκληρωθήκαν 15 συνεντεύξεις.