dc.contributor.advisor | Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Τζιαβάρας, Χρήστος | |
dc.contributor.other | Tziavaras, Chris | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-08-01T10:34:29Z | |
dc.date.available | 2023-08-01T10:34:29Z | |
dc.date.copyright | 2023-08-01 | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.other | MBA/2023/01061 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5576 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι εικονικές ομάδες εργασίας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, δεδομένης της ικανότητάς τους να συγκεντρώνουν διαφορετικές γνώσεις και εμπειρίες από άτομα που δεν βρίσκονται σε γεωγραφική εγγύτητα. Ωστόσο η εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων αυτής της ποικιλομορφίας της γνώσης, παρεμποδίζεται από τη έλλειψη των διαπροσωπικών σχέσεων που χαρακτηρίζει αυτές τις ομάδες. Αξιοποιώντας ένα δείγμα 113 εργαζομένων σε εικονικές ομάδες από μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, σε αυτήν την μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζεται εμπειρικά η επίδραση της εμπιστοσύνης, της διαδικαστικής και διανεμητικής δικαιοσύνης, της ενδυναμωτικής ηγεσίας, της υπερπληροφόρησης και της ομαδικής μάθησης στην αποτελεσματικότητα των εικονικών ομάδων εργασίας. Από τα αποτελέσματα της ποσοτικής ανάλυσης, προκύπτει ότι όλοι οι παράγοντες έχουν στατιστικά σημαντική συσχέτιση με την απόδοση των ομάδων ή/και με την εργασιακή ικανοποίηση των μελών αυτών. Επιπλέον, προκύπτει ότι στο θεωρητικό μοντέλο που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο αυτής της έρευνας, οι μεταβλητές της εμπιστοσύνης, της ενδυναμωτικής και της ομαδικής μάθησης χαρακτηρίζονται από στατιστικά σημαντική προβλεπτική ικανότητα της αποτελεσματικότητας. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 90 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | el_GR |
dc.subject | Εικονικές ομάδες εργασίας | el_GR |
dc.subject | Virtual teams | el_GR |
dc.title | Παράγοντες επιτυχίας στην εικονική εργασία: Μια εμπειρική μελέτη της απόδοσης των εικονικών ομάδων εργασίας και της εργασιακής ικανοποίησης των μελών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In contemporary business landscapes, virtual teams have gained substantial traction due to their capacity to amalgamate diverse knowledge and expertise from individuals who are geographically dispersed. Nevertheless, the efficacy of harnessing this heterogeneous knowledge is impeded by the paucity of interpersonal relationships inherent in these assemblages. Employing a sample of 113 virtual team members from a telecommunications firm, this master's dissertation conducts an empirical investigation into the impact of trust, procedural and distributive justice, empowering leadership, information overload, and team learning on the effectiveness of virtual teams.
The outcomes of the quantitative analysis revealed that each factor exhibits a statistically significant association with either the performance of the teams or the job satisfaction of the team constituents. Moreover, it is discerned that, within the theoretical framework established in this study, the variables of trust, empowering leadership, and team learning possess statistically significant predictive capabilities for determining effectiveness. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |